Hmm

Kanske man går och köper sej en dagbok.. Lär ju få ungefär lika mycket kommentarer i den som i bloggen ;P

Känns som att jag är den som bloggar mest nuförtiden och ändå får jag aldrig nå kommentarer! Liite irro :P Är som roligt med en kommentar ibland så man får lite gensvar på det man skriver :D Ser ju att mina läsare är kvar, men ingen kommentar ändå.. Aja inte hela världen :) Skriver mest för min egen del, Men kommentarer skadar ju som sagt inte...

Tänkte skriva lite men ska kila ut med hundarna nu när Vanessa somnade om :)

Kommentarer
Postat av: Johanna Boklöv

jag är sämst på att kommentera. Jag tänker alltid att jag ska skriva nått men sen glömmer jag :p haha, kevin somnade just och klockan är 20.25 så vi får väl se om han sover längre imorgon eller om jag får stiga upp 5 iaf :p

2011-05-23 @ 20:28:29
URL: http://blogg.johannaboklov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback