Hallo...

Inte uppdaterat på nån dag kom jag på.. Kommer väl en snabb update nu medan Vanessa sover här i min famn!

Igår på dagen så var jag och fikade med Johanna och hennes söta lilla Kevin :) Gick på Café Oscar... Efter vi fikat strosade vi runt lite.. Köpte ett nagellack och en fin byxa åt Vanessa från Lindex..



Dålig bild på dom men enda jag har :P Jätte mjuka och sköna! Hmm.. Snickarbyxor kanske det heter?! Jo, det är det nog.. Aja, skit samma.. Snygga och mjuka var dom då iaf :)

Kom hem och gick ut me hundarna på en promenad.. Efter det gick jag till mamma! Vi satt ute på hennes gård och solade i lite över 1 timme.. Gick in till henne och vid 16 tiden kom Stina och Janne också dit! Vi åt middag.. Satte ner Vanessa i babysittern och då sövde Janne henne ;P Han satt och gungade den och mitt i allt såg vi hur hennes ögon började bli tunga och sen sov hon.. Sötungen! :)

Efter det så gick jag och hälsade på Sofie.. Hon har skaffat en såååå söt vovve! :) Sen gick jag hem.. Jag och Johan skulle kika film så jag gick och gjorde mat till Vanessa och satte mej i soffan och matade henne.. Vi började kika filmen och hon sov i min famn heela filmen.. Myys :)





Och jag antar folk kommer undra vad det är för svart snöre på mej.. Eller så är det bara jag som ser och tänker på det ;P Är en sån där "ögla" som man ska ha när man har tröjan på galje.. Ni fattar säkert hurdan jag menar? Den har gått sönder så den hänger bara som ett snöre.. Såg att den var framme först nu när jag kikade på kortet :P Bobby fick också komma upp i soffan och myysa med oss igår!... <3

Idag har hag varit på promenad med mamma, Linda, barnen och hundarna.. Skönt väder fast det inte var sol...







Aja, ska kika vidare ett tag nu.. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback