Gokväll

Skriver väl här igen i brist på annat.. Väntar på att min 90210 ska ladda klart så jag får se den!! :D

Städat som en took sen jag kom hem! Tänkte bara plocka ihop men bestämde mej för att ta rum för rum.. Så nu är mitt vardagsrum heeelt rent och fräscht :)



Sköönt att ha iaf 1 rum mindre att bekymra sej över :P Aja, får ta dom andra imorrn... Blir det fint väder tänkte jag och Lina ta oss en fika (som vanligt) men annars blir det nog en hemma-dag! Men är ju sååå trist att vara hemma när Johan jobbar så lär väl ändå inte sitta hemma..

Aja, lägger in en bild på mina naglar.. Helt ofixade men ville bara visa resultatet av att jag inte bitit på dom på 2½ vecka :) Lite stolt över mej själv ;P



Aja, ska fixa lite kvällsfika som jag ska äta när jag kikar 90210.. Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback