...

Dålig update, Jag vet :)

Klev upp just efter 9 idag.. Var astrött när väckaren ringde!! Aja, pallarade mej upp iaf.. Klädde på mej och sen matade jag vovvarna och gick sen ut me dom! Kom in och gjorde mej iordning och sen gick jag och Stina ut och här ute möttes vi upp med Maria, Madde och Anna-Karin :) Gick först på stan en runda och sen gick vi till Vetehatten och fikade..

Sen gick jag och Stina ner till pappas jobb med lite fika!.. Gick in på smyckesaffären och köpte 3 ringar..



Dom 2 på bilden + 1 helt slät ring på lillfingret på andra handen.. Skitsnygga :) Lite dålig bild men.. Kanske knäpper en närbild nån annan gång :D Ska gå och sova snart... Väntar bara för att se om Vanessa har tänkt vakna snart eller om hon sover för natten... Ni får lite fler bilder innan jag måste gå..

Bobbys Valp...



Vanessa i bumbostolen vi fått låna av Linda L...





Den här tapeten blir det nog i Vanessas rum om Johan vill betala hälften.. Kändes lite häftigt att betala det själv då det var liite dyrare än jag tänkt mej ;P Den blommiga som fondvägg och den enfärgade på de andra...



Vanessa vid matbordet...



Bobby... "Snäääääääälla får jag komma upp i soffan"... :P



Var barnvakt till Maja...



Och en bild på mej i min sminkning jag försökte mej på här för nån dag sen.. Haha värsta fjortiskortet, Jag veeeet.. Men tyvärr så vart det bäst av alla jag fotade :P Så ni får fan nöja er med det ;P



Aja, ska kika till min dotter nu och ska hon fortsätta sova så går jag också och lägger mej..



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag älskade tapeten! Blir skitsnyggt :) Mitt lilla barn somnar snart hoppas jag.

2011-05-19 @ 00:13:34
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se
Postat av: Linda L

Vilka fina bilder,Vanessa verkar gilla bumbo,kul..Sen är den ju lätt att ta med sig oxå.Kommer nog bli fint i pigans rum...

2011-05-19 @ 09:32:17
Postat av: sussie

Skriver här till dig... När min lilla var fem månader så var hon 66 cm lång, huvudet 43 cm och vikten var 8130 g... så hon har nästan alltid varit en stor tjej, eller jao, hon ÄR en stor tös... Så det är väl lite fel att "jämföra" Men tycker inte att 44 cm lät ovanligt stort!!! Nåja, bara att se vad som sägs nästa gång ni kommer dit.. Trist att bvc jämt ska "skrämma" upp er..

2011-05-19 @ 09:52:02
URL: http://www.sussiestjerneby.blogspot.com
Postat av: Linda L

Wilmer hade 43 i huvudomfång och Tindra hade 42,3 vid 5 mån ålder, så inte tycker jag 44 är nå stort direkt.Vet inte ibland hur dem tänker där på bvc...Dem är ju inte till för att skrämma små barns föräldrar iaf...

2011-05-24 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback