Alltid ska det vara nåt...

Hojj va less jag blir! Alltid är det nåt...

Var på BVC imorse, Hade tid där 10.40.. Vägde och mätte och både längd och vikt såg bra ut.. När dom sen mätte huvudet tyckte läkaren att hennes huvud var för stort för resten av hennes kropp!!! *suck* Ska tillbaka på kontroll om 1 månad för att mäta hennes huvud igen.. Tycker dom ännu att det är stort då så ska dom kika med ultraljud vad det beror på.. Känns som att varje gång vi far till BVC så är det nåt som är fel på henne.. Min lilla underbara tös!! Usch, jag som är nog hispig redan över i princip allt mår ju nästan dåligt av allt som händer.. Först går hon inte upp i vikt som hon ska, sen tror dom det är fel på hennes höfter och nu detta.. *suck* Aja, är nog inget alls att oroa sej över, Men det gör man tyvärr ändå! För hade det varit helt normalt i alla fall så hade ju läkaren inte ens sagt nåt...
Skönt att hon hade gått upp i vikt iaf.. Det kändes bra :) 

Idag kommer Stina hit... Ska väl kika film eller nå kul :)

Jag hade egentligen tid för cellprovstagning idag.. Men avbokade min tid då det är "lite fel tid i månaden" för sånt.. Så fanns det inga mer tider?!?! Hörde att dom bara har sånt en viss tid och sen är det inget dom gör! Men det känns ju skumt.. Man kan ju inte gå och göra sånt när man har "lingonveckan" ;P Så jag lär ju inte vara ensam om att missa den men.. Finns ju inte så mycket att göra åt det.. Får väl gå igen när jag blir kallad om 5 år :)

Nu ska jag kika vidare lite och sen måste jag ut på stan en sväng och göra lite ärenden... Hejs

Kommentarer
Postat av: tessi

Men hoja vad trist! Och ja man oroar ju sig för minsta lilla..Sa dom vad de kunde bero på då?

2011-05-16 @ 14:34:08
Postat av: Anonym

Jobbigt att behöva oroa sig. Men jag tänker att det är bra att dom kollar upp det lite extra om dom har minsta lilla misstanke om något. Hellre kolla upp en gång för mycket än en gång för lite.

Cellprover tror jag dom tar några gånger per år, så du blir säkert kallad om någon månad igen.

2011-05-16 @ 18:46:04
Postat av: sussie

Men vad jobbigt... MEN barn brukar ju ha större huvud än vad som "passar" kroppen, asså jag menar bebisar... Vad hade hon för huvudomfång? o längd? Ålder? Men visst det är ju absolut bra att dom kollar upp de IFALL det skulle visa sig vara något... Men enligt bilder o så, så ser det ju bara normalt ut..

2011-05-18 @ 15:55:49
URL: http://www.sussiestjerneby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback