Tjo...

Har egentligen inget att skriva men ska väl försöka få ihop nåt...

Igår hade vi myskväll.. Jag, Stina, Vanessa, Bobby & Texas..



Kikade film och åt morötter och dip! *smaskigt*

Idag har vi bara slöat.. Stina for hem vid 16 och då for jag och Johan på Coop.. Jag ville äta från Frasses men Johan var inte hungrig så jag värmde tacos istället när jag kom hem :) Köpte ostbågar och en cola.. Har druckit ett glas cola, Men ostbågarna var jag inte alls sugen på nu.. Typiskt!

Har bestämt mej för att tapetsera om i Vanessas rum innan jag börjar göra "iordning" det åt henne.. Nån som har bra tips vart jag kan hitta fina tapeter? Hade velat ha en fin fondvägg eller nåt kul iallafall... Nu är dom oranga och på ena väggen är det rätt många hål.. Ska kolla me Johans pappa om han kan tapetsera där åt oss! Är inget besvärigt rum att göra direkt.. Helt fyrkantigt och det enda bökiga blir över dörren och över fönstret..

Nu på kvällen har jag haft lite småtrist.. Johan började jobbet 18 så sen dess har jag vart själv.. Vanessa sover ju så mycket ännu så har ju inte henne hela tiden heller att "prata" med :) Och hundarna har också vart ovanligt slöa och tysta idag.. Aja, Slödagar måste väl även djur få ha ^^

Vanessa är lite rolig.. Vissa gånger när hon är trött så somnar hon bara vart hon är.. Som idag när jag hade henne breve mej i soffan! Jag satt och klicka lite på datan och när jag kikar på henne typ 3 minuter senare så ligger hon där och sover med nappen nästan helt ur munnen ^^ Medan vissa andra gånger är det ett jäkla liv tills hon somnar... Skumt det där! Kan hon ibland somna själv borde hon ju alltid kunna göra det känns det som...



Har kollat igenom alla mina bilder på datan.. Hade sån oreda bland dom!! Massa olika mappar osv.. Så nu ser det lite bättre ut :) Har tänkt framkalla massa kort.. Roligt med fotoalbum istället för att ha allt på datan! Men då vill jag som ha ordning så jag lätt kan kolla vad jag vill framkalla.. ska gå igenom alla 900 kort på telefonen nån dag också!! Jobbigt eftersom jag vet inte vilka jag lagt upp på facebook och inte... Har sparat alla kort från fb i min "Vanessa-mapp".. Så lär kanske bli dubletter av några om jag missar det! Aja, Inte hela världen...

Nä, nu ska jag fortsätta kika på tv... Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Vad kul när du uppdaterar så ofta och med bilder:) tycker många, iklusive jag själv, har blivit skitkass på att blogga

2011-03-27 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback