Tjo...

Kommer väl ett snabbt inlägg..

Haft en rätt bökig natt igen! Suck.. Dom börjar bli vanligare igen! Känns tuuungt när hon jämt vaknar efter att ha bara sovit typ 2 timmar.. Oftast räcker det med att ge tutten men ibland är det hopplöst!.. Nu vill jag att hon ska få lite mer sovrutiner.. Jag kan ju inte direkt "ställa in mej" efter hennes tider eftersom hon inte har några! Går hon och lägger sej ex 22.. Om jag går och lägger mej då är ju jag ett gäng trött om hon vaknar redan 00 ex.. Så det är svårt! Vissa nätter sover hon ju grymt bra medan vissa nätter så verkar hon inte vela sova alls!...

Var ju till sunderbyn igår... Gick såå bra! Kom iväg hemifrån redan 08(!).. Ni som känner min seeega sambo måste ju bli lika förvånade som mej ;D Kom fram till Sunderbyn redan vid 11.. Vet inte varför vi for sååå tidigt egentligen.. Stod i kallelsen att vi skulle vara i god tid! Men när vi kom dit fick vi inte ens anmäla oss än för att vi var för tidiga.. frågade när ni skulle vara tillbaka.. då sa hon att det räcker gott och väl om vi kommer vid 12.45.. Vi hade tid 13.10.. Visst att dom menade i kallselsen att det kunde vara svårt att få parkering också men.. det var ju löjligt att skriva med fet stil i brevet att man skulle komma i god tid... Aja, skit samma! Vi satt i väntrummet och det strömmade in massa fler bebisar.. Vanessa var störst av alla och satt i min famn och kikade runt :) Jag som tycker Vanessa är såå liten, Hon var stor i jämförelse med alla andra bebisar där ^^

När dom ropade upp vårt namn fick vi komma in i ett rum och klä av Vanessa på nederdelen.. Fick sen gå in till ett annat rum och lägga ner henne på en säng där... Läkaren hällde sånt där "gegg" på höfterna och kikade! Jag som trodde dom skulle behlva röntga eller nåt vart lite paff när dom kunde se det me ultraljud :) Aja, skönt att det tog fort iaf..  Jag fick sitta på en stol breved och hålla henne i handen hela tiden! Emellanåt såg jag att det drog lite i läppen på min lilla slting, Men hon vart glad igen när jag började prata med henne! Läkaren sa sen att allt såg så bra ut och att vi inte ska oroa oss.. Han sa även att detta är inget man måste kolla upp längre fram heller! Såååå skönt...





Sja, som vanligt när man försöker få nåt vettigt gjort så vaknar Vanessa :P åste gå och plocka upp henne.. Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback