Nervös...

Börjar bli nervös inför besöket till Sunderbyn... Tänk så är det fel på hennes höft?! Undrar hur man reagerar över nåt sånt.. Vet ju att det mest troligt blir helt bra om dom hittar det så här tidigt men.. Hade ändå kännts läskigt!

Börjar fara imorrn vid 8 tiden.. Har ju tid 13.10 och det stod i kallelsen att man skulle vara där i god tid för att få parkering osv... Så känns lika att fara så tidigt som möjligt! :)

Har väl inte gjort nåt märkvärdigt idag... Lunchat med Stina på Vetehatten.. Träffade Tessi, Maria och Jessie där också.. Dom var där med alla sina ungar... Har ju sett Marias söta lilla kille bara för ett tag sen och Jessies lilla tös såg jag i fredags på BVC.. Men Tessis lilla Joline såg jag sist när hon var typ nyfödd och nu är hon över året så det var kul :) Söt som en liten docka den flickan!...

Johans mamma skulle ha varit med hundarna när vi är borta, Men hon fick massa möten och grejjer imorrn så hon kunde inte.. Då skickade jag ett sms till min granne och frågade om hon kunde gå ut med dom medan vi var borta och det kunde hon.. Hon skulle tillåmed fara iväg med bilen nånstans med dom :) Skönt att veta dom har det bra när vi är borta! Skönt att vi slapp ha me dom i bilen som vi först trodde vi skulle behöva...

Aja, Ska bada min lilla tös nu så hon är ren och fin imorrn när doktorn ska kika på henne ^^ samlas ju ludd mellan alla veck och mellan tårna och fingarna på henne.. ser ju ut som att man aldrig tvättar ungen om man kommer så till lassa :D

Kommentarer
Postat av: tessi

de var kul att ses...kanske skulle boka in en fika allihopa nu när vi är lediga:)

2011-03-17 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback