Morgonpigg...

Mmm.. Vanessa alltså, Inte jag ;P

Ligger här breve mej och sprattlar.. Hon somnade först vid 23.30 igår så trodde hon skulle sova typ tills min väckare ringde klockan 7.. Men inte det! Första gången vaknade hon 5 och ville ha nappen och sen vaknade hon just efter 6 och ville ha mat.. Aja, Bara ge spinkisen mat när hon väl vill ha ;P

Kändes onödigt att ens försöka somna om när klockan blrjade närma sej halv 7.. ska ju åka klockan 8 så måste ju ha lite tid att göra sej iordning! :)

Hoppas vi får en bra läkare idag.. Tror vi kommer vara där typ 5 minuter och sen kommer vi få fara hem typ :P Hoppas ju verkligen inte att det är nåt och jag tror ju inte det är nåt.. Känns drygt om det tar 5 min att vi har behövt fara ända till Sunderbyn för det.. Aja säger som jag hörde igår "Blir ju som en liten roadtrip".. Och det är ju sant :) Skulle det nu vara nåt galet i höften måste pigan ha en sån här i 6-8 veckor..



Så nu håller vi alla tummar och tår att det inte är nåt!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Håller tummarna att det inte är något:) !!!



Men tur att dom kollar upp sånt i så tidig ålder .. :) fasar redan för vårat nästa läkarbesök..

2011-03-17 @ 11:04:57
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback