Morgonmyyys..

Morgonmyys med mitt lilla <3!



Knäppt med webkameran därav den dåliga kvalitén :P

Vanessa vaknade först 8 idag!!! Sköönt.. Tror hon somnade kring 23 igår! Haha kommer faktiskt inte ihåg vilken tid det var! Jag och Stina kom i säng först närmare 1 iaf.. Kikade "Vit Oleander".. Ska väl kika klart den idag!

Jag hoppas på att Stina stannar här idag också.. Johan jobbar ju 12 timmars! 18-06... Så hade varit skönt att ha Stina här 1 dag till ^^ Såå trist att sitta själv på kvällarna!

Kommentarer
Postat av: madde

hihi, jag körde hem lillasyster 1 och sen rasta hundarna och sen i säng, så var ju ett gäng död.. klockan var nog närmare 2 innan jag somnade :S

2011-03-26 @ 08:48:15
Postat av: Viktkamp

sötnos =)

2011-03-26 @ 10:23:12
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback