Happs

Ett tag sen jag skrev sist.. men man blir inte direkt peppad när man inte får nå kommentarer nångång :p

Sätter ut lite bilder från min och Stinas fotostund igår!







har inte gjort alltför mycket idag.. vaknade kring 11.. Hade Fredde på besök vid 12.. Sen var jag ut me hundarna1 när jag kom in sövde jag en alldeles för trött liten dam.. Sen plockade jag iordning lite.. Stina ska komma hit vid 4.. eller så ska vi träffas på stan för att handla nåt att äta.. Får se hur vi gör..

Lite knasigt inlägg.. Sitter vid Johans data och av nån konstig anledning vill den inte göra nå "specialtecken" förutom just "... Kan inte göra smilys eller ens utropstecken.. Skuuumt..

Kommentarer
Postat av: Linda L

Måste då bara säga vilka kanon bilder på hundarna bobby och texas och såklart söta vanessa med...

2011-03-03 @ 19:15:59
Postat av: Tessi

Jag håller med..Jag är skitdålig på att kommentera men har samtidigt tappat blogglusten när ingen kommenterar mig:)

2011-03-03 @ 22:16:27
Postat av: lina

jag blir så avis på er som har en bra kamera!

Försöker övertala mig själv att det är värt att köpa en! För det är ju skitkul med fina bilder, med bra kvalité. speciellt om man ska framkalla dom =)

2011-03-04 @ 11:34:17
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback