...

Tänkte skriva lite om min dag.. Har varit flitig på att ta bilder idag också :) Inläggen blir som roligare då... Sysslar ändå inte med nåt jätte vettigt på kvällarna när Vanessa sover! Slösurfar eller kikar på tv och då kan man ju lika gärna slänga in ett vettigt inlägg nångång :)

Vanessa somnade om vid 8 tiden imorse och då gick jag också och la mej.. Men efter det har hon vaknat typ heela tiden.. Klockan 10 gav jag upp och klev upp fast jag var sååå himla trött! Men hon var inge vidare trött :P



Låg och sprattlade, skrattade och pratade på ett bra tag.. När hon var så lugn och harmonisk passade jag på att ta morgonpromenaden med hundarna.. Var riktigt skönt väder idag igen!..



Kom in och gjorde oss lite frukost.. Johan, som inte bruka vakna vidare tidigt hade klivit upp eftersom Vanessa hade blivit lite lessen medans jag var ute :) Så vi åt frukost tillsammans.. Verkligen inte ofta det händer! Vanessa satt och tittade på och efter ett tag såg man hur trött hon började bli i babysittern..



Närvi hade fikat klart böt jag blöja på henne och sen la jag ner hon i vaggan.. Somnade på typ 2 minuter :) Börjar bli standard att väcka alla för att själv bara somna om ;P Aja, jag passade faktiskt på att vila ett tag när hon sov.. La mej i soffan och hundarna hoppade glatt upp för att få mysas lite ^^ Texas i knävecken och Bobby uppe vid bröstet...



Var såå himla skönt att vila.. Faktiskt jättelänge sen jag vilade på dagen! Hade Vanessa i hoppgungan några minuter på dagen också... Hundarna var så nyfikna och gick och sniffade på henne! Som att dom nu förstod att hon faktiskt är en liten människa :)



Efter vi hade ätit middag så satte vi oss i soffan för att kika lite serier.. Kikade nåt avsnitt av Fringe och sen började vi kika nån ny serie.. Heter "Lost Girl".. Såg några avsnitt av den och den var riktigt bra! Först sa jag "Usch, orkar inte börja se en till serie".. Men såg iaf lite och det var ju tur det :)





Har blivit massa mys idag! Både bebis och hundmyyys ;) Gillar egentligen inte att lägga ut "ammningsbilder" men här såg man ju faktiskt inte ens att jag ammade ;P Ville bara visa hur mysiga mina vovvar är.. Sitter väääldigt sällan ensam när jag matar Vanessa! Bobby kryper nästan alltid in och ligger mellan mina ben! Texas gör det också gärna men blir oftast han som får ligga på sidan eftersom Bobby kommer först...








En riktigt härlig hemmadag med massa myyys och soffhäng :)

Imorrn ska vi till BVC för vägning och mätning.. Hoppas hoppas hoppas pigan gått upp denna gång! Man känner sej nästan "misslyckad" som mamma när hon inte går upp som hon "ska".. Och hon på BVC frågar "Äter hon bra", "får hon i sej", "har du nog mycket mjölk tror du"... Osv! Vad ska man svara på det? Jag vet ju inte om jag har mycket mjölk och jag har ju abslout ingen aning om hur mycket hon får i sej varje gång hon äter.. Tycker faktiskt hon har ätit oftare nu de senaste dagarna.. Men då har hon också spytt lite mer.. aja, får se imorrn vad vågen säger!!!.. Jag håller då tummarna!

Ska faktiskt gå och lägga mej nu.. Pigan somnade vid 22 så jag hoppas hon soer till iaf 6.. GoNatt!

Lägger ut en film också.. Såg så kul ut när vi låg i soffan.. Texas slickar på Bobby och Bobby "tvättar" Texas haka :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul med så mycket bilder! :) jo du är bra på att ge komplimanger, va härligt att alla inte tar åt sig av de dåliga för de brukar man ju vara bra på :)

2011-03-21 @ 11:12:41
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback