Tjo...

Tänkte passa på att skriva några rader medan lillan sover...

Klev upp klockan 10 idag.. Klädde på mej och gick direkt ut me Bobby! När jag kom in så satte jag mej framför datan ett tag och sen fixade jag mej iordning! Sen fixade jag kläder på Vanessa oxå... Satt och slöade lite och sen begav jag mej mot stan.. Mötte upp Lina utanför Gojjan och vi styrde kosan mot Café Oscar! Där mötte vi upp Sara och Nina också! Satt och fikade ett tag och sen strosade vi runt på stan..

Efter det gick jag och Nina in på Domus och handlade lite och sen gick vi hem till henne.. Var mattid för Vanessa så hon fick äta ganska snabbt efter vi kom in.. Lasagne vart det för henne idag och det äter hon med god aptit :) Fick se när Mario gick.. Usch va tiden går fort!! Han var såå stolt när han kunde gå.. Sötunge :) Vanessa råkade trilla i golvet (hon satt på golvet breve mej) eftersom jag var helt fashinerad och försökte få Mario att gå till mej :P Hehe.. Aja olyckor händer och jag var snabb att ta upp henne.. Hon grinade lite men tror mest det var för att hon vart lite paff när jag inte tog emot henne :P Ingen skada skedd och sen vart hon på bra humör igen!!

Gick hem vid halv 5 eftersom Bobby behövde få gå ut.. Kom hem och satte in varorna jag köpt och sen tog jag Bobby och Vanessa ut på en promenix! Har nyss ätit lite Ravioli.. det måste ju vara bland det bästa att äta när man ska äta själv?! 3-4 minuter i micron och sen är det klaart... Sååå skönt! :)

Vanessa somnade i vagnen när jag gick hem från Nina och sover ännu.. Tror hon var lite trötter :) Aja, ska kika vidare ett tag nu och sen ska jag kanske fara till Nina.. Skönt med lite sällskap på kvällen! :) Slänger in 2 bilder på min lilla gobit!!





----------------------

Hmm.. Är ju visst dom som är på min nya design :P Haha, såg det först efter jag gjorde detta inlägget ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback