Roliga saker...

Hittade lite roliga saker nu så här på natten :) Vanessa vaknade och vääägrade somna om.. Har gett henne mat för ett tag sen och nu ligger hon här breve mej och gurglar.. Ska väl försöka få henne att somna om snart..

--------------------------------

Säg till telefonförsäljaren: "Tyvärr, jag kan inte prata just nu, men kan inte jag få ditt hemnummer så kan jag ringa när jag har bättre tid." När dom lite besvärat svarar att de inte kan ge ut sitt hemnummer säg, "Jag förstår, du vill inte att främlingar ringer hem till dig! Nu vet du hur jag känner det."


Säg till försäljaren när han ringer; -Min tid är dybar, jag tar 500 kr i timmen, du kommer att behöva mitt bankkontonummer (räkna upp siffrorna, helst flera gånger och be dem läsa upp det). Okej, fick du med det? Jag tar tid från och med nu! Nå, vad vad det nu du ville...?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En sen kväll på en pub i Dublin lyfter en man blicken från sitt ölglas och får syn på en annan man som är häpnadsväckande lik honom själv.

På ostadiga ben går han fram till sin dubbelgångare.

- Ursäkta, säger han, men jag la just märke till att du är ruskigt lik mig.

- Ja, säger den andre. Det har du verkligen rätt i.

- Var kommer du ifrån?

- Dublin.

- Jag också.

- Vilken gata då?

- Kildare Street.

- Kildare Street! Det är ju otroligt! Där är jag också uppväxt. Vilket nummer bodde du i?

- 34.

- 34! Men det är ju där jag bodde! Vad hette dina föräldrar?

- Tom och Kate.

- Tom och Kate! Jag tror inte min öron. Det hette mina också.

Vid den här punkten i samtalet går den nye bartendern på sitt skift.

- Har det hänt något särskilt? frågar han sin kollega, som börjar ta på sig kavajen för att gå hem.

- Nej, svarar denne. Inget annat än att tvillingarna Dillon är fulla igen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

En förrymd fånge som suttit i fängelse för mord hade spenderat 25 år av sitt liv bakom lås och bom. Nu var han på rymmen och hade brutit sig in i ett hus, där ett ungt nyförälskat par sov. Han band mannen vid en stol en bit från sängen och kvinnan band han fast i sängen. Han böjde sig över kvinnan och det såg ut som han kysste henne på halsen. Plötsligt reste han sig upp och lämnade rummet. Mannen tog sig fram genom rummet, fortfarande fastbunden vid stolen. Han lutade sig över kvinnan och viskade:

- Älskling, den här killen har inte sett en kvinna på många år. Jag såg att han kysste dig på halsen innan han skyndade sig ut. Det bästa du kan göra är att samarbeta och göra allt han säger till dig. Om han vill ha sex med dig, gör det och låtsas att du njuter av det. Gör inget motstånd och förarga honom inte. Våra liv hänger på dig. Var stark!!! Och kom ihåg att jag älskar dig!!!

Den halvnakna kvinnan sa:

- Älskling, jag är lättad att du känner det så. Du har rätt, han har inte sett en kvinna på många år, men han kysste inte min hals. Han viskade i mitt öra. Han sa att han tycker att du verkligen är jättesöt och frågade mig om vi har vaselin i badrummet. Var stark nu! Jag älskar dig också...

----------------------------------------------------------------------------------




Kommentarer
Postat av: Tessi

Dom var faktiskt riktigt bra! Och de första skulle man fan köra med när dom ringer:-)

2011-06-03 @ 11:04:07
Postat av: Tessi

Ja men du vet..Man är inte van att göra saker med en sån här stor mage plus alla extrakilon...Bara att trycka in sig i ett par byxor och en tröja är ju jobbigt:) Och då har jag ändå liten mage,,,Jag LIDER med dom som har jätte jätte stor:/

2011-06-04 @ 12:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback