Råd?!

Herregud vad Vanessa var seeeeg att somna idag! Hon somnade just före 00.. Men då sov hon bara typ 10 minuter och sen vaknade hon och var på stråålande humör! Hon somnade igen för ett tag sen.. Hoppas nu hon sover läääänge!!!

Dagen startade klockan halv 10 imorse när Vanessa vaknade! Hon har sovit heela natten.. Vaknat 1 gång vid 3-4(?) av att hon hade tappat nappen och efter det har hon blåst på! Sköönt :) När jag vaknade av hennes gurgel och kikade ner i hennes säng så ser jag att hon snurrat på sej.. Huvet låg i fotändan så hon har som snurrat runt ett halvt varv :) Hur hon nu har lyckats med det...

Fick ju hennes nya säng hit igår.. Funderar på att ha en "text" på gaveln.. Men har svårt att bestämma vilken!! Finns så många fina... Men står mellan dessa:

       


                        

Vilken tycker ni?!

Klev iaf upp vid halv 10.. Fixade mat till Vanessa och sen gav jag mat till Bobby och gick ut me han! Kom in och gjorde mej själv iordning.. Sminkade mej och donade! Vid 11 kom Stina hit och vid kvart i 12 gick vi och mötte upp Lina för en fika! Vi hann fika klart våra smörgåsar och sen kom Nina och Therese och fikade med oss.. Vi glömde helt bort fikat kom vi på sen.. Aja, lite nyttigare att bara äta macka så man får väl se det som en positiv sak ;P Sara skulle egentligen ha varit me å fikat men hennes lilla son låg och sov.. Och förstår att hon inte direkt kan väcka han och ge han lunch bara för att hon vill å fika :) Aja, kommer fler gånger :)

Efter det gick jag och Stina en sväng på stan och sen gick vi ner till pappas jobb för att låna hans skrivare! Skrev ut ägarbytes papper.. Texas ska få bo med sin nya familj och det känns suuuperskönt!!! Både för han och Bobbys skull! Min lilla bobby har blivit som en liten valp igen.. Busar och är glad hela dagarna, precis som det ska vara :) Han har blivit så åtsidosatt sen vi skaffade Texas eftersom han vill ha uppmärksamhet heeela tiden.. Så jag tror min lilla Bobby mår superbra nu och det känns väldigt bra i mitt "matte-hjärta" :) Min älskade lilla vovve!



Sen gick vi hem till mej.. åt middag vid 5 och före och efter det har vi väl inte direkt gjort nåt alls.. kikat tv, busat med bebis.. Det vanliga med andra ord :)

Nä, nu verkar det son att Vanessa har somnat djupt och inte kommer vakna nå mer så det är väl dags att gå och sova! Natti...








Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker den där always kiss me goodnight är jätte fin! :) Jo vi får ta nån mer fika nästa vecka? :)

2011-06-17 @ 08:01:35
URL: http://karas.blogg.se/
Postat av: Stina

Tycker oxå den där Always kiss me goodnight är jättefin! Hade valt mellan den och "Such a big miracle in such a little girl"!

2011-06-17 @ 10:22:08
URL: http://annastina.webblogg.se/
Postat av: tessi

Vad kul att du uppdaterar så man har något att läsa:)

2011-06-17 @ 16:25:18
Postat av: lina

"Det finaste vi gjort" har jag kollat på själv, men då förknippade alla det med vad man egentligen hade gjort (när barnen blev till)! Haha..



Jag tycker här sover våran prinsessa var mysig! Eller always kiss me goodnight.

2011-06-21 @ 23:01:30
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback