Gomorgon...

Gårdagen då...

Skrev ju i förra inlägget vad jag gjorde på dagen så här kommer väl kvällen då;P :

For till Nina vid typ 18.15(?).. När jag och Vanessa kom dit så var Sanna, Lina och Erika också där.. Sen kom även Ninas föräldrar förbi för att kolla hur det var med Mario som varit sjuk! Lite smågrinig mellan varven, Men han verkade inte annars väldigt sjuk.. Nina tror han haft 3-dagarsfebern.. Inga andra symptom så därför man vågade sej dit fast han var sjuk :) En helt annan sak om han hade haft en riktig förkylning eller nå.. Då kanske man inte hade riskerat att bli smittade!

Satt där och surrade och var sociala tills klockan var typ 21.30 nånting.. Då gick jag hem, gav mat till Bobby och sen gick jag ut me han.. Eftersom Vanessa hade somnat i vagnen fick hon också följa ^^ Sen resten av kvällen slöade jag bara.. Vanessa vaknade igen för mat  kring 23 tiden och somnade vid 00... Seeena dagar, Men är ju själv nattmänniska så hellre det än tidiga mornar ;P

Vaknade första gången imorse vid 4.30 tiden av att Vanessa knorrade i sin säng.. Lyfte över henne till min säng och där låg hon och busade till ungefär typ 5 då hon somnade om! Jag vaknade nästa gång av att det plingade på dörren.. Var från TOP.. (skriver i ett annat inlägg va dom sa, orkar inte nu :P )

Sen gick jag ut me Bobby.. Vart en snabb runda eftersom Vanessa ännu låg och sov.. Så mat och en längre sväng får han när Stina kommer hit, Hon ska komma nångång före 12... När jag kom in från våran snabbrunda så kikade jag in i sovrummet.. Vanessas fötter var det första jag såg i våran säng.. Tände lampan och sa "Har du sovit br?".. Fick ett stoort smile till svar så antar hon gjort det :)

Gör faktiskt inte mej så mycket att hon vill sova med oss.. Är faktiskt rätt mysigt! Förutom att hon tar såån plats!!! Igår när jag vaknade tänkte jag lägga mej på rygg.. Vände på mej och insåg att jag höll på å trilla ut från sängen :D Hehe, flyttade in Vanessa lite så jag skulle få iaf liite mer plats att sova på! Jag känner att så länge som hon sover iaf en del av natten i hennes egna säng så är det helt ok att ta henne till våran mitt i natten när hon vaknar och vill ha lite närhet :)

Stina ska (som sagt) komma hit nångång innan 12.. Då ska jag ge mat åt Bobby och gå ut me han.. Sen ska vi gå på stan och luncha.. Sen vette tusan! Nåt kul säkert :) På återseende...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag minns inte om jag sa det men nu är jag ännu mer säker på tredagarsfeber då han blivit prickig på magen o ryggen. ska dem visst bli :)

2011-06-23 @ 22:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback