Gokväll..

Väntar på att mina naglar ska torka så jag får gå och sova :) Vart supernöjd över resultatet... Dock snyggare på långt håll än nära, Men så är det ju oftast ;P



Hoppas Vanessa sover lika bra inatt som hon gjorde igår.. Åt välling vid 23 och somnade först vid 00.30... Vaknade vid halv 3 och ville ha nappen.. Vaknade till nån gång till av att hon tappat den men somnade om direkt hon fick den :) Skööönt... Vid halv 9 vaknade hon till igen och då fick hon komma till våran säng.. Jag trodde inte hon skulle somna om men la henne breve mej.. Hon låg och pillade på mitt halsband och sen har vi visst somnat om båda 2!! Vaknade just efter 10 när Stina kom in och skulle väcka mej :)

Idag har jag inte gjort så mycket efter Stina for... Mest bara lallat... Fick hit våran nya spjälsäng idag så imorrn ska jag nog sätta ihop den :) Den kommer bli såå fin ihop med hennes sänghimmel jag köpt...

Aja, ska kika vidare ett tag nu och sen ska jag hoppa i säng... GoNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback