Friisk

Nu är min lilla äntligen frisk :D tror jag iaf.. Är då helt som sej själv idag iaf..

Hämtat ut paket från Gojan och hämtat tapeterna från Colorama!! :) *Wiie* Nu vill jag få det tapetserat snaart.. Synd att jag inte kan göra det.. Då hade det gått undan! Men man får väl snällt vänta tills typ svärfar orkar sätta upp dom eller nå! Eller om nån snäll själ som läser detta kan tapetsera så får du gärna komma och göra det ;P

Ska till pappa och äta vid 16.. Sen vette tusan vad jag ska göra?.. Imorrn vill jag då göra nåt kul.. Gå ut och fika, Gå på promenad, Bara umgås... Vad tusan som helst :)

Aja ska fixa mat i lillans mage nu och sen ska jag ut me hundarna innan jag måste fara.. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att inreda barnrum! :) ska väl också ta och göra det snart nångång.. :) Vi borde ju ta en fika eller nåt hela gänget imorgon?

2011-06-01 @ 16:51:14
URL: http://karas.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe var in och läste att ni skulle å fika. Jag följer gärna om jag får ;) Messa mig Isf!

2011-06-01 @ 21:02:45
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback