Bilder...

Tar flera i rad nu när jag väl har tid att blogga ;P

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

Den jag "umgås" mest med är min lilla Vanessa :)



 Stina umgås jag också myycket med, så lägger upp en bild på henne också :)



2a bilden: En bild på dig själv.



3e bilden: En bild på någon i din familj.

En superfin bild på storasyster Linda och hennes barn Jesper och Maja!


4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.

Konstig och konstig.. Men på denna bilden kändes allt så himla "Konstigt & Overkligt..." Vanessa är kring 1 timme gammal på kortet och allt var så nytt.. Har nog inte haft nån speciellt konstig period i mitt liv annars..




5e bilden: En gammal bild på dig själv.



6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

Jag och Jenny på min födelsedag 2008..



7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.

Hmm.. Tror aldrig jag lagt upp denna iaf :)

 

8e bilden: En person som du saknar.

Saknar inte nån person nu.. Däremot saknar jag Texas litegrann.. :(




9e bilden: Någon i din släkt.

Kusinen Anna-Maria..



10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.

Finns några stycken.. Valde Nina och kom direkt på ett snyggt kort att lägga upp ^^



11e bilden: En person du kan berätta allt för.



12e bilden: En bild på din vardag.



13e bilden: Du och någon klasskompis.

Hittade ingen nu med bara mej och nån annan så fick bli denna.. Jessie, Jag och Tessi.. Jag och Tessi är ju gamla klasskompisar :)



14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.



15e bilden: En person som du vill umgås med.
16:e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En person som är snygg.
18e bilden: En bild på dina närmaste.
19e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
20e bilden: En bild på en tid du saknar.
21e bilden: En bild från i somras.
22e bilden: En bild som gör dig glad.
23e bilden: En person som alltid gör dig glad.
24e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
25e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
26e bilden: En tokig bild.
27e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
28e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Såja, Det får räcka för idag för nu håller min lilla sötsak på å somna om :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo jag tycker dom nästan jämt har legat väldigt lika:)

2011-06-14 @ 05:36:06
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback