Måndag igen...

Usch för måndagar!! Även fast jag inte jobbar så gillar jag ändå inte bärjan på veckan.. Kanske för att då börjar alla andra jobba?! Aja, skit samma.. Oavsett så är måndagar ingen bra dag enligt mej :D

Vanessa somnade vid 00 igår.. Jag drönade på och gick och la mej kring 1.. Bloggade och kikade runt lite på internet... När jag väl gick och la mej kunde jag inte somna!!! Låg och vred mej nästan 2 timmar innan jag lyckades somna om! Vaknade vid 5 när Vanessa började tjoa i sin säng.. Lyfte ner henne till våran säng och då somnade hon snabbt om igen :) Slog upp mina blå igen vid runt 9 tiden då hon vaknade igen..

Klev upp, klädde på mej och fixade sen mat till henne.. efter ett tag så somnade hon om här på soffan vart jag la henne! Då passade jag på att ge mat till Bobby och smita ut me han!..

Har hunnit dammsuga och vaska i köket och hallen samt att jag har plockat i kaoset som var i dom rummen.. Usch va fort det blir stökigt!!!!!!

Kom att tänka på en sak på krogem ihelgen.. Hur är vissa funtade?!? Har man en bra kille hemma, Varför ska man då gå och "jucka upp sej" mot alla killar på dansgolvet!?! Man kan ju undra hur en sån hade reagerat om ens partner hade gjort likadant.. Då hade det nog inte varit ok nå mer?... Visst, Man ska få dansa med det motsatta könet fast man har en partner.. Men är ju skillnad på att "bara dansa" och att "flörta järnet" eller hur man ska förklara det :D Aja, skit samma.. Alla gör ju som dom själva vill.. Men nog var det nära att kameran åkte fram och att ett mms åkte iväg där ett tag!!! Nåja, skit samma.. Allt kommer väl fram till slut...

Nu ska jag underhålla lilla barnet ett tag och hoppas hon vill vara ensam ett tag så jag hinner städa toan idag också... Tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback