Tjo!


Ett Stort Tack till Stina för den nya fina layouten! :)

Hejsan...

Tänkte uppdatera lite snabbt... Igår var jag på Alla Tiders och fikade med Stina! Sen for jag på återträffen med familjegruppen.. Roligt att se alla med bebis istället för stor mage :) Jag som alltid tyckt att alla bebisar ser likadana ut! Ändrade mej ganska snabbt när jag såg 7 såå olika bebisar breve varann! Aja, Våra är ju ändå rätt stora nu men ändå.. Att alla kan se så olika ut fast dom är så små är ändå lite fränt :)

Efter vi var klar där for vi till mamma och pappa och åt plättar! :) Stannade där till typ 18 och sen for vi hem.. Lisa och Vicky kom ganska exakt efter jag kommit hem och dom stannade till just efter 21... Efter det gjorde jag inte så mycket... Slöade framför tv:n och mös med min underbara lilla bebis! :) <3 Matade henne sista gången vid 23..

---------------

Vaknade första gången vid 8 imorse av att pigan gnydde till.. Gick till vaggan och kikade, Hon hade glidit upp och låg och drog huvet i överkanten.. Inte så bekvämt kanske! Drog ner henne och hon somnade om direkt! :) Gick och la mej igen och vaknade av väckarklockan 9.45.. Gjorde mej själv iordning och sen böt jag blöja och matade Vanessa... Vid 10.45 begav vi oss mot Malmberget! Hade tid klockan 11 för läkarkontroll och vaccin...



Kom dit ganska exakt 11 och vi fick komma in direkt... Läkaren klämde och kände! När hon tog tag i benen och började känna så förstod jag att det var höfterna hon kände på! Såg att hon såg lite fundersam ut och sen började hon känna och vinkla Vanessas vänstra ben jättemycket.. Kände att jag fick lite panik när hon inte sa varför hon gjorde så :D Då frågade jag "Visst är det höfterna du kollar nu".. Då svarade hon att det var det och att hon kände att allt inte var som det ska vara... Höften följde med lättare än den ska när hon drog! Jag som är hispig över allt kände mej lite panikslagen nästan...

Sen när undersökningen var klar sa hon bara "Jaja, Då var det klart då"... Jag frågade då om vi själva skulle ringa och boka nån tid för mer undersökning av höften.. Fick till svar att de på ortopeden ringer själv om dom tycker vi ska komma in för undersökning! Hon skulle skicka nå papper dit...Så nu hoppas jag nästan att dom ringer! Om vi inte får komma på nån kontroll så lär man ju hela tiden gå och fundera på det... Och tänk när hon är äldre så visar det sej att hon har nåt fel i höften.. Då hade man ju blivit aningen arg att man inte gjorde nåt nu när det upptäcktes! Aja, Får väl avvakta och se vad som händer...

Efter läkaren klämt var det dags för sprutorna.. Jag hoppades att Vanessa skulle ta det bra.. Men inte! Gallskrek och vart jättelessen just när hon fick dom.. Sen när det var klart visste hon inte om hon skulle skratta eller grina :) Fick ett jättesmile följt av ett stört-tjut.. Aja, Det vart bra igen ganska snabbt som tur var! :) 

Lägger ett kort här bara för att det blev så mycket text :D



När vi kom hem matade jag Vanessa och sen gick jag ut på promenad med Bobby och henne :) Kändes lite skumt att bara ta med sej en hund på långprommis men är så bökigt att gå med 2 när man har vagnen! Och jag kan ju bara meddela att det var underbart skönt att bara ha en hund att tänka på :) Släppte han lös och kunde helt fokusera på han... Lekte och skuttade där i snön! Kastade snöbollar åt han några gånger också och han såg ut att njuta av att kunna springa och leka med dom ifred istället för att ha en som hänger efter hela tiden och förstör hans roliga lek med matte ^^



Stina ska komma hit vid 18 tiden.. Blir väl en lugn kväll skulle jag tro! Kanske pigan får feber också efter sprutorna.. Då lär vi ju ha att göra :P Köpt hem flytande alvedon så det ska nog gå bra!

Var ju förrsten och fotade oss i tisdags! Gick väl sisådär... Vanessa var inte alls på sitt glada humör om vi säger så ^^ Men nåt bra kort blev det förhoppningsvis! Hon skulle ringa så får jag komma in och välja bilder.. Lääängtar!

60 som läste igår också.. Är ju som sagt roligt att veta vilka som läser förutom dom som brukar kommentera!... Har alltid bara haft typ 20-30 läsare per dag så blir nyfiken vilka alla är nu när det är 60 st :D

Aja, ska göra lite nytta nu medan lilla damen sover... Tjings



Kommentarer
Postat av: Linda L

Oj vilken fin blogg du har,är lite avis.Frågade stina hur mna gjorde men fattar 0.Så jag får ha min som den är.Jätte fina bilder på er..

2011-02-25 @ 18:12:13
Postat av: Tessi

Åhh va kul när du uppdaterar..Tycker de är sån bloggtorka just nu bland dom bloggarna jag brular läsa:( När kommer bilderna upp på profoto? Spännande å se hur dom blev när ni hade hundarna med å allt:)

2011-02-25 @ 18:43:24
Postat av: Anonym

men urs alltså, jag som själv är minst lika nojjig tyckte de var som lite dåligt sagt av den där läkaren. hon hade ju kunnat förklara nånting åtminstone? hoppas att de inte är nånting! jobbar på måndag men tisdag kanske vi kan ta en date? :)

2011-02-25 @ 20:07:23
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Stina

2011-02-25 @ 20:45:31
Postat av: Stina

Varsågod för nya layouten! Du frågade inte ens om en ny så bara roligt att överraska plus att det är roligt att syssla på i ps :)

2011-02-25 @ 20:49:33
Postat av: Anonym

Vad fin hon är! :)

Blir lite bebis sugen igen... haha! Hur kan det komma sig. Har ju redan en bebis, förvisso en STOR bebis. Kram på er.... kommer gärna förbi någon dag å ser hur ni bor o träffar vansessa lite mer.

Kram Sussie.

2011-02-26 @ 09:54:19
Postat av: Lotta

Haha, du har ju nyss haft en sån här liten bebis Sussie :) Jodå, du är så välkommen! :) Kramis

2011-02-26 @ 16:41:48
URL: http://lotttablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback