GoKväll...

Tänkte skriva en liten rad...

Idag vaknade jag vid 11 av att Vanessa var lessen! Klev upp och blöt blöj och matade henne.. For på stan med Johan vid 12.45 ungefär! Köpte oss en kamera.. Bra investering :) Johan var skyldig mej pengar så vart ju som gratis för mej ^^

När vi kom hem just före 14 så slängde vi Vanessa i vagnen och promenerade till Jespers dagis! Hämtade upp han och gick på vetehatten och fikade! Jesper tog ett Danskt Wienerbröd.. Han åt bort chokladen och grävde sej in i mitten till kletet där, Sen vart han "mätt" som han uttryckte det ^^ En hel procedur att fika när man är liten :) När vi hade fikat klart gick vi upp till museet dom har där.. Lekte lite affär och gick runt och kollade!

Frågade Jesper vad han ville äta sen och vart rätt nöjd över svaret.. Köttbullar och makaroner ville han ha :) Gick på ICA och handlade och gick sen hem! Tror klockan var ganska exakt 16 när vi kom in... Satte på en film åt Jesper, Men som vanligt när han är här så är det myycket roligare att busa med Texas istället för att titta film! :) Jag satte mej och matade Vanessa och Johan gick och började med maten! Jesper åt upp all mat och visade stolt upp sin tallrik! Linda kom och hämtade han just före 17 eftersom dom skulle på brottning...

Efter han for gjorde vi inte alltför mycket vettigt.. Bara tog det lugnt! For till Johans föräldrar lite senare på kvällen och hälsade på! Kom hem, La oss i soffan och kikade Beck! Har fotat massor med nya kameran också ^^







Imorgon vid 10 kommer Stina hit.. Om det är bra väder ska jag föreslå att vi går och fikar :) Vart såååå sugen på en "bananraket" från Alla Tiders efter att jag såg en bild tidigare idag!! Ska på träff med familjegruppen klockan 15! ska bli roligt :) Aja, ska kika vidare ett tag nu innan jag ska sova... Tjings

Förra inlägget var det ca 60 som läst och bara 1 kommentar! Nu vart jag såå nyfiken vilka dom 60 kan vara :D Skriver ju mest för att "skriva av mej", Men är ändå roligt att få kommentarer så man får lite koll på vilka som läser! :) Så kom igen nu folket :D


Kommentarer
Postat av: Linda L

Gud så fina bilder på dig och på lilla prinsessan eran.Märks ju lite skillnad att ni har en ny kamera på fotonen.Va vart de för kamera???

2011-02-24 @ 08:54:51
Postat av: Lotta

En Canon EOS 550D är det vi köpt :)

2011-02-24 @ 10:33:29
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: lina

allting går faktiskt ganska bra, sömnen är väl inte fulländad. Melkers vakentid är på natten, när jag är dödstrött men det är ju bara att gilla läget och mata och söva=) Han sov bättre när han var alldeles nykläckt, iallafall 3 timmar i stöten! :)



Hur sov vanessa i början? och när började hon längre? :)

2011-02-24 @ 11:15:14
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

tyvärr är de bara vi som alltid kommenterar som brukar göra de på begäran :) vad spännande och se era bilder från profoto!

2011-02-24 @ 11:29:40
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: Tessi

Jag läser för fulla muggar och tycker de är kul med lite uppdateringar:)

2011-02-24 @ 19:25:21
Postat av: Anonym

Skönt med ordentligt med sömn!

Mina barn (ja faktiskt alla tre) har sovit bra efter halvåret!

Liam har vaknat en gång per natt fram till nu (10 mån) nu äntligen sover han oavbrutet!



Bebis tiden är ju så kort, och tur är väl det för vakna nätter (och dagar) är ju något man aldrig vänjer sig vid!



Kram till er! Gud vad roligt att se er häromdan, vilken liten diamant hon är Vanessa! Kul att du blandade ihop mig med Vicki!? Vicki who? Kalander!!? :) kram!!

Sussie.

2011-02-24 @ 21:45:06
Postat av: Lotta

Nä Vicky som jag jobbar med :) har aldrig på mina glasögon så ser inte så bra på långt håll.. :P

2011-02-25 @ 00:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback