Torsdag..

Bara 2 dagar kvar till julafton! Shiiit.. Har köpt väldigt lite julklappar i år så har väl inte varit direkt ansträngande men.. Har köpt till mamma och till Jesper! Och till Vanessa såklart :)

Var på BVC idag.. Gick superbra och Vanessa var på stråålande humör! Var Tillåmed glad när vi mätte huvudet, henne och tog vikten.. Huvudmätningen brukar hon verkligen avsky, kanske för att vi gjort det så mycket.. Läkaren var superbra och passade verkligen som barnläkare, hon trivdes antagligen med han :) Skrattade och "pratade" med han hela tiden! Sötungen.. Allt var kul ända till sprutorna! Herregud va ledsen hon blev.. Gick över väldigt fort så det var skönt! Sen var hon lika skrattig och bubblig som innan :)

Sen gick vi på stan och strosade.. Apoteket, Lindex, kappahl och Kicks.. Hittade småsaker men inget märkvärdigt :) sen har vi bara suttit hemma typ.. Ätit surdegspizza från nya stället vart " tre kronor" var förut breve systemet.. Riktigt god mat!!

Busat med bebis, och sen har jag och Johan kikat en film på 6:an.. Jag kikar den ännu men Johan gav upp för typ 1 timme sen och gick och la sej :) Jag ska se den och sen ska jag kila ut me Bobby och sen blir det nog sängen..

Imorrn kommer Stina hit.. Ska bli kul! Känns som att vi knappt träffat varann i veckan :) ska till Johans föräldrar på kvällen på "uppesittarkväll"..

Aja, nu började filmen igen.. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Stina

Är ju för att jag bara sovit hos dig 1 dag på heeela veckan, brukar inte vara så sällan.. Sen bara träffats snabbsvängar resten av veckan =)



Tyckte filmen på 6an verkade jättedålig, så slog av den och satte igång Burlesque istället... Börjar kunna varenda replik nu =P

2011-12-22 @ 23:53:47
URL: http://annastinawebblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback