Tjo..

Vanessa vaknade först 11 imorse!! Jag vaknade av mej själv typ kvart i 11 och kikade in i hennes rum.. Fattar inte varför hon sover sååå länge?! Aja, man ska väl inte klaga! - Klev upp och gjorde alla morgonsysslor och sen for vi på Coop och handlade.. Barnmat, välling & gröt! Och korv som vi tänkte äta till middag idag :) Skönt att vara ledig så här en dag mitt i veckan faktiskt! Jobbar 10-17 imorrn och på Fredag jobbar jag 15-19.15... Lördag jobbar jag också.. 9-16.15.. Sen är jag ledig 2 veckor igen :D Härligt.. - Kanske man ska ta en till "öppen lek" hemma hos nån på Fredag? Vad tycker ni andra om den planen? :) Rätt skönt att börja sent så man kan göra lite saker på morgonen... - aja, ska vara social här hemma nu.. Tjing

Kommentarer
Postat av: Lotta

Började visst redan 13 på fredag :/

2011-12-14 @ 17:53:55
Postat av: Sara

Synd annars hade det ju varit kul att styra upp nåt, men vi hinner ju nästa vecka också :)

2011-12-14 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback