Tjo!

Dagen har susat fram... Vaknade av väckaren klockan 10! Klev upp, klädde på mej och borstade tänderna.. Då hörde jag hur pigan började tjis från sitt rum :) plockade upp henne och fixade ny blöja och mat.. Sen satte vi oss och lekte med alla nya roliga leksaker! Tusen tack för allt fint hon fick igår! <3

Sen väckte jag Johan så jag kunde kila ut med Bobby! Kom in och donade på... Fixade upp lite bilder från gårdagen på facebook... Busade med Vanessa och sen gick hon och vilade ett tag.. Då kom Stina K och hämtade Bobby för en stunds utelek!..

Sen har Jimmy, Johanna och Kevin varit på besök.. Har fikat och surrat litegrann! Dom for för ett tag sen och nu ligger vi i soffan och slöar.. Stina kommer hit på ett tag, Då ska vi äta middag och sen vet jag inte vad vi ska hitta på..

Ska kika lite tv nu.. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback