Playdate!

Hej! Morgonen startade 9.30 då väckaren ringde.. Klev upp, klädde på mej och gick sen ut med Bobby! Sen vaknade Vanessa så då fixade jag mat! Stina var här (som vanligt ;P) så vi sällskapade i köket medan Vanessa åt.. Vid 10.30(?) kom Nina, Lina & Sara med alla barnen.. Går magsjuka på Öppen Lek så vi styrde ihop en egen :)

Lekte på och det gick bra och barnen verkade vara nöjda.. Gick åt typ en halv påse majskrokar så ibland var det sura miner :P oftast räcker det med en majskrok för att få en liten på andra tankar och det funkade idag också :) surrade, lekte med barnen och fotade lite.. Borde ju ha tagit lite kort på alla barnen tillsammans men det glömde jag helt bort!! Kanske inte ens hade gått att få med dom på samma kort?! Tror det hade blivit ganska svårt iaf :P

Vid 13(?) tiden gick vi på Oscar och fikade... Sen gick jag och Stina på stan! Hittade lite på Kicks och på Lindex.. Vanessa Fick presentkort i födelsedagspresent och då måste man ju använda dom :)

Började jobbet 15... Jobbade till 19.15 och då gick jag och hämtade Vanessa och gick hem.. När vi kom in var det 15 min kvar till kvällsmaten och nattningen!! Plockade ihop på hennes rum eftersom det såg ut som Kaos! Inte varje dag man har 4 ungar som stökar runt med saker :) Nåja, det tog rätt fort och sen klädde jag Vanessa i pyjamas, matade henne och sen la jag ner henne...

Just efter 20 kom Stina hit.. Vi har ätit popcorn och kikat film! Det vanliga :) Ska strax gå och sova så jag orkar upp imorrn.. Jobbar 9-14.. Skönt skift :)

Gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback