Mardröm?

Vanessa vaknade just innan 00 och gallskrek! Nappen hade hon i munnen och inget lugnade ner henne.. Tog upp henne för att kika blöjan, men den var tom.. Hon grinade ännu men jag såg att hon var jättetrött eftersom hon inte ens öppnade ögonen... Satte mej i soffan med henne mot bröstet! Såå mysigt faktiskt.. Kommer inte ihåg sist hon ville ligga helt stilla och bara mysa i famnen.. Tog rätt fort för henne att lugna ner sej, men lät henne ligga kvar en stund :)

Vid 20 över 00 gick jag tillbaks till hennes rum med henne.. La henne ner och hon la sej direkt på sidan och verkade somna om.. Har inte hört nåt därifrån ännu iaf så antar hon somnade :) skönt! Kommer verkligen inte ihåg sist hon vaknade och skrek(!) på natten... Antar det var en mardröm för inget annat verkade då fel..

Tänk, om bara några dagar fyller hon 1 år!!! Herregud, vart tar tiden vägen?! Snart är hon ju 15 och börjar ränna ute ;P hoppas tiden dit inte går lika fort :D

Ska Storstäda nån dag så vi har det tipptopp på lördag när vi har kalas! :) är bara svårt att hinna med det när Johan jobbar eftermiddag.. Han börjar 14.30 och slutar först 00... Imorrn ska jag iaf fortsätta mitt garderobs-projekt!

Nä, hopp i sängen nu! GoNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback