Luleå!

Blir ett snabbt inlägg idag...

Vaknat 20 över 10!! Nästan liite för sent.. Aja, ska verkligen inte klaga att Vanessa sover mycket, hellre det än att ha ett barn som inte sover bra på nätterna!! Tycker synd om er som inte får sova ordentligt, fattar helt ärligt inte hur ni orkar fungera på dagarna utan en bra natts sömn.. Så all cred till er! :)

For iväg på stan vid 12 tiden.. Lunchade på Oscar och strosade sen runt i butikerna! Asdålig rea överallt! Hittade ingenting.. Trist! Gick hemåt vid 13.30 eftersom Vanessa skulle äta 14.. Kom hem och fixade mat till henne och sen busade vi på.. Hon vilade mellan typ 15-17.30.. Då ville jag och Stina fara till mamma och äta så då väckte vi henne :) tog med Bobby också, får så dåligt samvete om han behöver vara ensam mycket...

Åt rester från julbordet och satt sen och var sociala.. Gick hemåt vid 19.30.. Kom hem och busade ett tag, sen var det dags för kvälls-vällingen och nattning för lilla damen..

Sen har både jag och Stina duschat och sen kikade vi film! Åt morötter och dip till, var såå gott! :)

Blir en tripp till Luleå imorrn! Helst hade jag lämnat Vanessa hemma eftersom jag inte vet hur lättroad hon kommer vara i bilen eller där på stan en hel dag.. Men kunde inte fixa barnvakt så då får hon följa! Tror inte det kommer vara nåt problem att ha med henne men.. Hade faktiskt varit ganska skönt att få strosa runt och kolla på vad man vill utan att ha henne att fokusera på hela tiden :) Aja, Det blir nog bra! Har med majskrokar :P

Ska kika lite tv nu och sen gå och sova.. Sätter med en bild på Vanessa från bär vi var inne på Lindex! Förut drog hon direkt av allt jag satte på hennes huvud, men idag fick ett diadem sitta kvar länge nog för ett foto :) Min sötsak! <3


Kommentarer
Postat av: tessi

Man vet ju att de går över nattvaknandet:) Sov inte Vanessa också dåligt när hon var mindre?

2011-12-27 @ 08:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback