Faan!

Fan va less jag blir!!!!! Mitt öga har varit bra i ungefär 1 vecka.. Men nu har det börjat tjorva igen! *suck* Googlar man på "Blefarit" som det heter, så står det att det kan vara svårt att bli av med och att det oftast kommer tillbaka.. Men detta är ju löjligt! Undrar om jag alltid kommer ha det nu framöver?!?!??

Blir det inte bättre på nån dag så ringer jag fan läkaren och ber att få utskrivet nån antibiotika eller nåt som hjälper.. För jag har inte tänkt gå med det här ögat helt rött och torrt i 3 månader till! Inge kul nu när jag ska börja jobba igen heller.. Då vill man ju kunna sminka sej och se fräsch ut!

Snart kommer Johan och Stina hem :) Stina for hem till sej efter vi var hos mamma, men hon ville komma tillbaks! Så Johan plockar upp henne på hemvägen när han slutar jobbet..

Blir väl att kika nån film eller nåt.. Kanske poppa lite popcorn? Mm, va gott :)

Hade verkligen behövt storstäda nån dag nu innan jag börjar jobba.. Kanske tar det på fredag eller nåt! Gör det värsta på dagen och lite mer "finlir" på kvällen när Vanessa har somnat! Går inte att ex dammtorka när hon är vaken.. Då ska hon antingen ner i hinken eller upp i famnen :P

Börjar få lite ångest.. Börjar jobba snart juh!! På måndag sparkar det igång! Känns skönt på ett sätt, men samtidigt känns det hemskt.. Kommer jag missa Vanessas första steg? Kommer hon börja prata när jag är på jobbet? Osv.. Aja, det ska nog gå bra.. Går tänka på annat på jobbet så hår det nog!

Nä, ska mysa lite med Bobby nu innan dom kommer hem! Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback