What a day!

Vaknade vid 9.40... Vanessa låg och sprattlade i sin säng och var glad som vanligt när man kikade ner dit :) Tog henne till våran säng i hopp om att hon skulle somna om! Det var innan jag kände doften från hennes blöja :P Klev upp oh gick in på toaletten för att byta den.. Kikade på klockan och då var den 9.45.. Aja, hon hade nog inte somnat om fast hennes blöja var torr :)

Böt blöjjan och sen fixade jag frukost till henne... Filosoferade ett tag och sen pratade jag i telefon med Sara ett tag.. Herregud vilken kaos!! Aja, Tur allt löste sej till det bästa :) Kan inte föreställa mej paaaaniken...

Idag blir det att fara å fixa pass till min man och barn.. Skönt att ha det bortgjort :) Är ju bara 1 månad kvar tills vi åker nu!!!! 2 veckors solande och nadande i Turkiet ska inte bli helt fel ;P Sköööönt.. Känner ännu att det kommer bli jobbigt att resa med ett litet barn, Men det är väl som vissa säger "Det är inte svårare ön man gör det"... Har ju redan varit på en "minisemester" på 1 vecka med henne och det gick strålande.. å 1 vecka till gör nog inte så stor skillnad :)

Vanessa ligger och vilar igen.. Johan sover ännu och Bobby har farit iväg med Stina K... Sköönt att ha nån som orkar aktivera han när man själv inte alls har tid eller ork :P Aja, ska kika vidare ett tag nu innan lillan vaknar..

Hejs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback