Tjohoo

Vilket jäävla väder!! Så oerhört toligt att ha hund när det regnar heela tiden :P

Klev upp just före 11 idag när Vanessa vaknade.. Har tagit henne till våran säng nångång under natten.. Ingen aning om när då jag inte ens orkade kolla på klockan :P Men var nog kring 6-7 skulle jag tro...

Klev upp och gav henne frukost.. Hon verkligen älskar sin gröt! :) På den här bilden vart hennes ögon nästan lite läskigt blå :P Säkert för att ljuset från fönstret kommer direkt på...



Såsade ett tag och sen satte jag henne i gåstolen och gick ut med en pipig Bobby! Gick ett varv och var dyngsura när vi kom in!!! Usch för detta regn! Torkade av han och sövde sen pigan.. Hon sover så mycket på förmiddagarna och det är så skönt för då hinner man med litegrann! Har plockat lite, läst lite bloggar och sminkat mej.. Och hon sover ännu :) Så här ser jag ut idag...





Stör mej att mina ögonfransar under ögat är sååååå korta att det inte går att sätta mascara på dom!!! Aja, bra lära sej leva med det :P Ögonfransarna känns typ 3 ggr längre av min nya ögonfransböjare.. Skumt! Men dom känns verklien längre när man använder den...

Ska väl inte göra vidare mycket idag skulle jag tro.. Stina ska komma tillbaka hit efter hon slutat jobbet! Igårkväll köpte vi chips+dip och kikade film, Skulle tro att det blir nån rulle idag också :) Ska väl fixa nån middag också.. Eller om vi går ut och äter! Får väl se vad vi är sugna på helt enkelt!

Tänkte väcka Johan nu vid 13 och säga att vi skulle på stan.. Men skippade det eftersom jag vet att han gick och la sej först vid 8.. Ska nog väcka han snart så han kan börja vända tillbaks sitt dygn.. för nästa vecka är det hans vecka att kliva upp med Vanessa! Och då går det inte att gå och lägga sej seeent och sova hela dagen!!!

Aja, Ska kika vidare ett tag nu.. trevlig helg på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback