Svar...

Svar på kommentar:

Så då är de väll bäst att kommentera då;-)
Hur går de med Texas hos den nya familjen? trivs han bra och hur tycker Bobby om att vara ensam?
Du har inte berättat så mycket om bröllopet, varken vad du hade på dig - kläder,sminkning osv eller andra bilder där ifrån! Bröllop är man alltid nyfikna!

Så nu fick du en hel del frågor att svara på (men svara här - för jag har ingen egen blogg)

Mia -
Jodå, Det går jättebra för Texas i sitt nya hem.. Har haft telefonkontakt flera gånger och han verkar trivas! När vi far ner till Västerås nu i sommar så ska vi fara förbi dit och hälsa på :) Bobby älskar att vara ensam hund.. Nu är han precis som den hund vi köpte ^^ Texas har ju tagit så mycket uppmärksamhet så Bobby har blivit lite åtsidosatt... Nu vill han busa heela dagarna och blir så glad när ingen tar hans leksaker hela tiden :P Lite mer ro att sova har han också fått.. Texas har ju alltid hoppat på han och velat busa jämt så tror han tycker det är skönt att slippa det :P

Angående bröllopet så hade jag för mej att jag hade lagt upp en bild hur jag såg ut ^^ Men kanske har glömt det :P Så här kommer nån bild från den dagen...







Hade faktiskt ingen helkroppsbild på mej.. Men klänningen syns ju ganska bra på den mittersta bilden :P Knallrosa med ett svart bälte.. Naglarna på den nedersta bilden är mina längst ner och dom övre är Stinas! Satt och knåpade med dom till sent på natten dagen innan bröllopet! :) Så det var de.... Men jag måse erkänna att jag är lite nyfiken på vilken Mia du är..(?) Nån jag känner eller? :)

En bild på mej tagen igår...



Gjorde en frän frisyr på Vanessa igår när vi var hos mamma och åt.. :P Hon har börjat få långt hår nu lillan :)
Snart kan man börja fläta, ha snodd mm.. Skojj! :)



En bild på mitt öga idag... Så skumt att man inte ser färger på korten när man inte har blixt.. Aja, har iaf beige, orange och brun ögonskugga :P



Ser inte ut som att jag har nå smink alls nästan.. Aja, såg bättre ut i verklighet än på bild iaf ;P Grymt kul att pröva lite olika ögonskuggor nu sen jag och Stina beställde våra nya med 88 ögonskuggor i.. Förut har man varit lite "bekväm" och bara haft 1.. Men nu när man har flera så känns det roligt att pröva på olika och lära sej hur man ska göra :) Det intresset får man nog tacka Lina och Nina för eftersom det är dom som alltid brukar vara så himla fint sminkade! :) Är kanske inge vidare duktig ännu.. Men det kan ju inte direkt bli "fel" :P

Ska fara å fixa pass till Vanessa och Johan när han behagar vakna... Vanessa sover också nu och ska få mat just efter 14, Så efter det far vi nog.. Aja, hör att hon börjar surra från sin säng nu så ska avrunda ^^ Tjing!!



Kommentarer
Postat av: Jessie

Hello.. det är ögonen som jag ska operera =)

2011-08-16 @ 14:22:19
URL: http://tihis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback