Kväll..

Dagarna bara suuusar iväg! Känns som att man bara hinner vakna så är det dags att gå och sova igen! Aja, skönt att det är så och inte tvärtom :P

Hade en lugn morgon och dag.. Var till mamma och åt vid 16 och sen gick vi hem! Jag och Stina har kikat en film på kvällen och började kolla en till, men den slog vi av efter typ 20 min då den var såå tråkig :P Stna gick nyss och la sej och jag ska väl göra samma på ett tag! Ville bara kika runt lite på nätet först..

Btw.. Less på folk som uttalar sej om saker dom inte vet nåt alls om! Lätt att prata när man aldrig varit med om vissa saker själv... Nåja, inget jag orkar lägga alltför mycket energi på men... Lite lät upprörande när man hör/ser/läser vissa saker... Man kan tänka sej lite för ibland! Visst har alla har rätt till egna åsikter, Men då kan man hålla dom för sej själv ibland också, För man vet aldrig vem man sårar/upprör med vissa saker... 

Aja nog struntprat för denna kväll... Ska också krypa ner under täcket nu! Tings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback