Irriterad...

Idag är jag irriterad!!!!! *morr*

Vaknat vid 12.30... Klev upp och satte mej framför datan ett tag och sen gick jag ut med Bobby! Sen har jag plockat, diskat, slagit igång en diskmaskin och en tvättmaskin... Gett mat till Vanessa och lagt ner henne för en lur....

Ska snart gå ut med Bobby igen, plocka ut från disk och tvättmaskinen... Ska orka gå iväg på Gojjan också, När jag nu ska ta mej ork för att göra det är en annan femma! Hela dagarna består bara av en massa "måsten" känns det som...

Nä, ska sluta gnälla och sura här nu :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Tur att du satte ord på hur jag känner, det enda allting handlar om är att städa och tvätta, mata och söva, duscha och sova, så jävla irriterande!!!!

2011-08-08 @ 17:37:32
URL: http://nystromlina.blogg.se/
Postat av: tessi

Jo visst känns de som att de är de enda man hinner med nu för tiden? Hobby: Städa, tvätta, diska, plocka och städa...jippiiii

2011-08-08 @ 19:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback