Hmm..

Skrev ett inlägg tidigare, men internet försvann så kunde inte lägga upp det då.. Så här kommer det :)

Det är ju sååå roligt när man får så mycket kommentarer!!! Alla har blivit lite slöa sen man måste skriva in en "kod" ibland för att kommentera ;P Herregud, det tar typ 5 sekunder extra.. Skärpning!! :D Vaknat med Vanessa fleera gånger inatt... När jag gick och la mej vid 2 så kikade jag ner i hennes säng och såg att hon sov på magen.. Brukar hon aldrig göra! :)

Tog henne till våran säng vid 6, då låg hon och bökade typ 30 minuter och sen vaknade hon nästa gång vid 10! Då klev jag upp och fixade frukost till henne! Efter det busade vi ett tag och sen var det dags för henne att vila lite.. Då passade jag på att smita ut me Bobby på morgonprommisen :) Sen passade vi på att ha lite mys ^^

 

Vanessa vaknade igen efter typ 45 minuter och då satte vi oss på golvet och busade en massa.. Än idag är hon en rumpskuttare :P Men när hon sträcker sej efter saker så kan hon ibland lägga sej på magen.. Som att hon inte riktigt kan bestämma sej :P Aja, jag hoppas nästan hon fortsätter med rumpstudsandet bara för att det ser så kul ut! :)

Vid 13 badade jag henne.. Och det supergillades!! Kan säga att jag var vääldigt blöt efter att hon suttit och plaskat och gapskrattat :) Lät henne sitta där och stänka ett tag men sen vart jag nästan less på å stå där i dyngsyra sockar så jag löft upp henne! Efter jag hade torkat henne torr och satt på nya blöja och kläder så satte vi oss på golvet i hennes rum och fortsatte vårat lekande... Hon har varit på stråålande humör hela dagen och det gillas!! När klockan närmade sej 14 så fick hon äta.. Lite sura miner men all mat kom ner iaf! Sen såg jag att hon började bli trött igen så jag satte mej i soffan med henne i famnen... Tog 10 minuter så sov hon! Trodde först hon bara satt och "mös".. Men när jag kikade ner så sov hon som en stock och hade spottat ut tutten ^^



La ner henne i hennes säng för ett tag sen och där sover hon nu :) Skönt med lite "egentid" på dagarna också.. Plus i kanten var ju att internet la av ett tag också så jag hann plocka ihop lite :P På min bärbara data försvinner internet titt som tätt.. Idag har det försvunnit säkert 20ggr när jag surfat... Aningen störande!!!!!

Nu när jag skriver ser jag också att nätet försvann så jag måste vänta att publicera tills det kommer tillbaka! Vill inte göra om den tabben igen :P Hade skrivit ett jättelångt inlägg med bilder å allt och när jag tröck publicera så kom den där rutan upp om att "internet kan inte hitta den här sidan"... *morr* När det väl kom tillbaka så var hela inlägget borta och jag orkade inte skriva om det igen! Fattar inte varför det försvinner heeeela tiden.. Hade varit bättre om det försvann lika ofta på Johans data, Då kanske han hade lagt ner lite mer tid på att fixa felet ;P

Ska fara på bingo idag igen.. Var ju förra måndagen också :) Fick tuta en gång och idag hoppas vi också på det ^^ Hade inte skadat att få högvinsten ;P Kanske min nybörjartur kan hjälpa oss denna gång?! :D Får hoppas på det.. Ska till mamma och äta vid 16.30 och efter det pyser vi iväg... Kanske inte jätteroligt med bingo, Men det är ju nåt att fördriva tiden på när man inte har nåt annat planerat ^^ Johan ligger ännu och sover(!).. Han passar på nu eftersom det är första veckan på min vecka att kliva upp me Vanessa tror jag ;P Men ser ingen mening med att vända på dygnet för det.. När jag vaknade vid 6 imorse var han vaken ännu så... Aja, när jag drar så får han ju snällt kliva upp för det går inte direkt att ha med Vanessa på bilbingot :P

Ska avrunda nu så nån orkar läsa allt :) .. Tjings!


Kommentarer
Postat av: tessi

Men jag brukar då fasiken kommentera:)

2011-08-16 @ 08:08:50
Postat av: Alexandra

Måste säga att du passar verkligen i de korta håret, riktigt fint =)

2011-08-16 @ 09:42:05
URL: http://nogg.se/AlexandraLantto
Postat av: Mia

Så då är de väll bäst att kommentera då;-)

Hur går de med Texas hos den nya familjen? trivs han bra och hur tycker Bobby om att vara ensam?

Du har inte berättat så mycket om bröllopet, varken vad du hade på dig - kläder,sminkning osv eller andra bilder där ifrån! Bröllop är man alltid nyfikna!



Så nu fick du en hel del frågor att svara på (men svara här - för jag har ingen egen blogg)



Mia -

2011-08-16 @ 12:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback