Happs...

Vad ska jag skriva nu då?!.. ville bara ha lite tidsfördriv så jag kanske blir trött nångång :P

Har väk inte gjort alltför mycket sen jag skrev sist.. Kollade tv och sen packade jag ner Vanessa i vagnen och for iväg till Gojjan och köpte snus.. Köpte en annan sort som hon i kassan sa att dom säljer bra av och är billig.. Bara 198:- för en stock!! Det kände ju bra så tog en dosa av den.. Och den var faktiskt helt ok :)

När jag kom in fick jag ett sms av Stina K.. Hon frågade om dom fick låna bobban på en promenad.. Jag tackade och tog emot :P Jag tänkte själv precis gå ut me han så det var skönt att slippa det.. Har ju fan varit kallt ute idag! Lekte en stund med min underbara unge och sen satte jag mej i soffan och matade henne.. Efter hon ätit så somnade hon ett tag! Då passade jag på å kika en film som var på tv.. Den var helt ok! "Godsend" hette den.. Lite småläbbig faktiskt, så jag var imponerad på mej själv att jag vågade se den ensam :P

Vanessa vaknade kring 21.30 och då höll hon mej sällskap i vardagrummet :) Vid 23 så åt hon sin kvällsvälling och sen var det gonatt! La ner henne i sin säng och hon vände sej direkt på sidan och somnade :) Gav mat till Bobby strax efter det och gick sen ut me han.. När jag kom in hängde jag upp tvätten (som jag heeeelt hade glömt).. Sen satte jag mej i soffan igen och kikade True Blood med Johan! Såå spännande avsnitt!!! :D

Sen dess har jag bara surfat runt på nätet.. Kikat massa filmer på youtube.. Min vanliga kvälls-sysselsättning nuförtiden.. Kan fastna i fleeera timmar :P

Men är ju faktiskt min vecka och sova på mornarna så jag kan ju vara vaken lite senare än vanligt :P... Aja, ska kika vidare nu tills jag blir trötter... Tjing!

Kommentarer
Postat av: Stina K

Ooh, vad är det för snus som är så billig?!

2011-08-15 @ 09:09:33
Postat av: Lotta

Kaliber :)

2011-08-15 @ 14:26:33
Postat av: Stina K

Mhm... Får ta och prova! Var det nåt att ha?

2011-08-16 @ 09:33:15
Postat av: Lotta

Jodå helt ok :)

2011-08-16 @ 23:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback