Förvånad?!

Vaknade vid 9 imorse av att Vanessa legade och stånka i sin säng.. Låg och lyssnade ifall det var ljud som att hon tappat tutten eller ville komma upp! Antagligen var det inget av det då vi båda visst somnade om :) Vaknade sen av mej själv(!) och kikade på klockan... 11.10!!! Herregud hon sover :) Klev upp och satte mej vid datan en stund och gick sen ut me Bobby... Han gick runt och nosade som besatt och hade inte alls tid att göra "nummer 2"..

Lessnade i regnet så jag gick in och tänkte "Han piper nog när han vill ut igen".. Hann inte mer än att komma in så spydde han på vardagsrumsmattan.. Inte bara 1 gång, 2 gånger vart det!  Vid 25 över 11 vaknade pyran.. Gick och fixade hennes frukostgröt och gav henne den och sen satte jag henne på golvet så hon fick studsa till babygymmet :) Ser sååå gulligt ut me hennes rumpstudsande!! Men hon är lite slö än.. Hoppar bara dit hon vill och sen sitter hon där.. Inte direkt så hon hoppar runt överallt...

Efter en stund började Bobby pipa och gå ut i hallen.. Jag packade på mej kläderna och gick ut igen i regnet med han... Då gjorde han nummer 2 och det var inte en liten hög.. Jisses!! Haha, fräscht att skriva det men har faktiskt inte så mycket mer att prata om så här tidigt på dagen då det inte hunnit hända så mycket mer :D Knatade in igen och sen dess har han typ bara legat och sovit... "Morgontrött" är bara förnamnet på våran familj ;P Aja, hoppas hans mage vart bättre efter den tömningen så man slipper springa ut heeela dagen med han... Johan hade ju en rolig natt med Bobby en gång.. Han ville ut och bajsa typ 2 ggr i timmen heela natten :P Tror han var något less på morgontimmarna, men han var så duktig och gick ut direkt Bobby pep att han ville ut! :)

Sen har det väl inte hänt vidare mycket... Och inga direkta planer för dagen heller förutom mat hos mamma! Tror vi går vid 16 så vi hinner träffa Stina och Janne där också :)

Känner mej trött fat jag sovit sååå många timmar inatt.. Hade varit skönt med en liten vila, men vet att jag oftast pajjar nattsömnen om jag vilar på dagen så skippar nog det!...

Igårkväll hade jag lite "egentid" fast Vanessa var vaken såå sent.. Och det var faktiskt rätt skönt och nåt jag kan vänja mej vid :P Efter 23 när hon ätit sin välling satte Johan sej för att se fotboll.. Då smet jag in i "hans datarum" och kikade "Livet på BB" på kanal5play... När den hade slutat och jag kom in i vardagsrummet så har Vanessa somnat och Johan har lagt ner henne i hennes säng! Herregud, Tror det är jag som sövt henne till natten varje dag sen hon kom typ ;P Nä kanske inte riktigt varje dag men.. Nu på sistone har det bara varit jag eftersom hon har bökat och vaknat när Johan har lagt ner henne i sängen! Men nu hade det gått klockers! Sköönt.... Tror pappa Johan också var ganska nöjd ;P

Aja, ska kika vidare ett tag nu och sen ska man väl sminka på sej ett ansikte så man törs sej ut ;P Tjings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback