Evening...

En till sminkbild.. Så kul att dona i brist på annat vettigt att göra :)



Som Lina skrev i förra inlägget, Jag ska fota i dagsljus så man ser bättre.. Men är oftast på kvällen jag kommer ihåg att fota :P Bilderna är tagna med mobilen och när man fotar sej själv går det inte att använda blixten.. Asså när jag slår sa att jag ser vad kameran ser.. Ja, Ni som har Iphone fattar säkert va jag menar :P

Får se vad morgondagen har att erbjuda... Hoppas den är liite bättre än dagen iaf! Lite knasigheter som hänt, Men det ordnar upp sej snart!!!! Vanessa har somnat först vid 00.40!!! Jisses va hon var vaken länge... Aja, hoppas på att hon sover lääänge imorrn!! :) Ska snart göra henne sällskap i sovrummet.. Vilade ju en stund på dagen så är inte riktigt "sovtrött" ännu...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo jag vet, även hära men tänkte mer på en en vanlig och inte bara engångs :)

2011-08-19 @ 12:59:47
URL: http://lindamadelen.blogg.se/
Postat av: Sara

Snyggt sminkat! :) kul med lite annorlunda, blir nästan bara att använda mascara för mig..

2011-08-19 @ 16:48:19
URL: http://karas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback