...

Mitt öga idag :P



Vanessa igår när vi var på väg ut... Hon har på sej den ursöta Hello Kitty dressen hon fick när hon föddes av Nina! :) Dålig bild, jag vet.. Men tyckte det såg så gulligt ut när blöjjan stack upp ^^



En bild på Bobby igår när vi skulle gå och lägga oss.. Han brukar aldrig vela sova med mej nå mer så jag vart något förvånad när han hoppade upp och la sej i mitt knäveck :)



Har inte hänt alltför mycket sen sist jag skrev idag... Varit till mamma och ätit och sen har vi bara varit hemma.. Fick besök av Tommy här på kvällskvisten och då kikade vi en film! "Limitless".. helt ok.. Kanske inte helt min "typ" av film, men den var klart bättre än jag trodde den skulle vara :P

Efter vi kollat klart filmen gick jag ut me Bobby och Johan och Tommy bar ner vårat badkar! Badrummet såg typ 10ggr större ut.. Men attans va mycket damm och äckel det låg där under :S Var bara sätta igång att skura bort allt... Vet inte riktigt hur vi ska få plats med det vi vill ha där inne men.. det tar jag itu med imorrn! :) Ska fara å köpa en duschstäng som är hmm hur förklarar jag det?! Inte rak? :D Haha.. Nämen en sån man har när man har ett durshhörn och inte ett badkar... Ska även kika på en sån där list man kan sätta så man inte får vatten över hela golvet när man duschar!

Aja, ska se om min man vill kika en till film nu... GoKväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur kan man ta bort badkaret??? Är ju de bästa som finns.

2011-08-18 @ 22:52:14
Postat av: Lotta

Badar aldrig :)

2011-08-18 @ 23:08:35
URL: http://lotttablom.blogg.se/
Postat av: lina

va fin ögonskugga!är det från paletten?=) Fin uppskuggning också! Ta bilderna i dagsljus istället! Så vi får fina sminkbilder=)

2011-08-18 @ 23:16:24
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback