...

Idag har mitt lillhjärta börjat "krypa".. Vet inte om man kan kalla det för de men ;P Kanske man kan säga att hon lärt sej skutta?! :D Idag när jag och Stina var på väg till mamma satte jag ner Vanessa på hallgolvet medan vi skulle ta på oss jackorna.. Då skuttade hon på rumpan en liiten bit fram till byrån!!

När vi sen satt hemma hos Nina hoppade hon likadant fram till Stina som satt typ 150cm ifrån henne... Flera gånger skuttade hon :) Skiiitgulligt... Ser ju dock lite lustigt ut :P När vi kom hem sen på kvällen skuttade hon lite då också!

Min lilla börjar bli stooor!! Hoppas hon fortsätter sitt skuttande imorrn också.... :)

Aja, känner av lite huvudvärk så ska hoppa i sängen nu.. Natti!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hon gör som Jeppe ^^ Rumphoppare is the shit!

2011-08-14 @ 05:09:49
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback