Yeey

Fasen vilken skööön kväll jag också har haft!! :) Så här roliga och bra borde alla dagar vara ;P

Vanessa somnade sjäv i vaggan för första gången på fleera dagar! Har varit massa skrik och bök innan hon till sist har somnat av ren utmattning typ... Så måste jag säga hur underbart det var att hon somnade typ 5 minuter efter jag la ner henne?!?! Oerhört! :)

Efter hon har somnat har jag ätit massa popcorn och druckit iskall cola! Mmmm... Såå skönt att få egentid på kvällarna.. Har även plattat håret, plockat ögonbrynen och målat naglarna :) Så kul att jag äntligen har lyckats spara ut mina naglar igen.. Lite småkul att pyssla med dom ^^

Köpte ett torrshampoo från Kicks idag och prövade den när jag kom hem.. Superbra var den! Vart lite grått först men det gick lätt att få bort den.. Tror det var jag som sprutade liite för mycket! Första gången jag använder det så visste inte riktigt hur mycket man skulle spruta på :P

Aja, Ska kika klart slutet på Beck nu och sen ska jag faktiskt försöka sova.. Var sviiintrött redan vid 21 men då passade jag på att duscha medan Johan ännu var hemma!

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du haft en bra dag :-) idag är jag den som är trött och gnällig med en lättirriterad son :-)

2011-04-28 @ 15:26:56
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback