Valpar!

Min dag började vid halv 10.. Eller jag hade varit vaken redan vid 7 och matat Vanessa men hon somnade om efter hon ätit och då gjorde jag också det ^^ Gjorde oss iordning och sen mötte vi upp Linda! Gick till hennes kompis Anna och tittade på hennes valpar... Dom var asgulliga!!



















Dom små sov mesta delen av tiden, Men fick även se lite bus :) Galet söta iaf... Efter vi varit där for vi på Alla Tiders och fikade med mamma.. Sen gick vi en sväng på stan! Efter det gick jag och Stina hem till mej..

Vid 18 for vi till pappa! Var bjuden dit på middag och det var suuupergott!



Till efterrätt fick vi gräddtårta och det var riktigt smaskigt! :) Satt där till typ efter 20 sen var vi på väg hem.. nsåg att vi inte hade nåt roligt att göra hemma så då for vi till Stina och Janne istället.. Satt där typ 1 timme och sen for vi hem! Stina följde med oss ^^ Kuul...

En bild på Vanessa när vi var på väg hem första svängen...



Ni får en bild på ringarna också :)



Aja, Ska väl vara lite social nu :D Tjing!


Kommentarer
Postat av: Linda L

Vilken smaskig mat ni fick,men ingen bild på den smarriga tårtan....

Men vilka underbart sööööta valpar,nästan så man blir lite valp sugen...

Ringarna var kanon fina...Snart blir de nog bröllop....

2011-04-24 @ 07:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback