Trööött....

Usch så trött jag är! Men ska fan inte vila.. Har nog svårt att sova på nätterna!! Kanske lättare nu när jag varit vaken sen just efter 7 att somna ikväll.. Hoppas på det!!!

Har jobbat några timmar idag.. Var jätteskönt att komma ut och göra nåt annat.. Men nog saknade jag min lilla pyra!!! Usch, Hur ska man kunna gå tillbaka och jobba och ha henne på dagis sen?!?! Hemska tanke! Är väl mest därför jag vill börja jobba lite tidigare och bara några få timmar.. Då får man som en mjukstart känns det som.. Men när man väl är där är det väl säkert jättetungt det me! Jag trivs så bra att vara hemma med min lilla så känns overkligt att man ska börja jobba sen igen! Skönt men jobbigt...

Har varit och handlat efter jag slutade.. Sen när vi kom hem fixade jag iordning maten.. Johan skulle fara och jobba 1 timme så vi gör maten först sen! Italiensk köttfärslimpa ska vi äta så gjorde den klar och satte in den i kylen så har vi bara att sätta in den i ugnen sen när Johan kommer hem!.. Ska bli kul att se hur den smakar när jag har gjort den själv.. sist var ju mamma och Stina här och hjälpte.. Aja, den blir nog bra! :)

Inga bilder idag heller tyvärr!... Orkar inte föra över från kameran  :P

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har vart halv vaken sen 05.30, men klev inte upp med henne förens 06.30, hon lega och snurra i våran säng och pratade lite ;)

Å gu va skönt att få jobba lite jag hade också vela jobba lite, så du kan ju slinka in att dom får ringa mig också, såna korta skift typ 4timamr :D tyvärr kan jag ju inte alla veckor men bara att dom ringer mig dom ahr ju mitt nummer :D

2011-04-14 @ 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback