Morgon..

Usch för att kliva upp tidigt!!! Hade kunnat betala bra med pengar för att få sova längre idag! Aja, "bara" några nätter kvar nu innan det är Johans vecka att vara med Vanessa på nätterna/morgonen.. Ska bli oerhört skönt! :)

Igår gjorde jag väl inte direkt nåt jättespännande, Men hade ändå inte tid att skriva ;P Dagen började här i huset vid 9.30.. Klev upp och gjorde mej iordning och gick sedan ut med hundarna! Sen gjorde jag iordning Vanessa.. Blöjbyte, Klädbyte osv... Sen mötte jag upp Linda just här utanför mej! Gick på Alla Tiders och fikade! Såå gott me toast :) Kladdkakan till efterrätt var inte dum den heller :P När vi hade fikat klart gick vi på stan ett tag...

Efter vi strosat klart så gick vi på Profoto för att vi skulle hämta ut våra förstoringar vi beställt... Dom var inte klara då! :/ Gick till mamma och väntade på att klockan skulle bli 14 eftersom Linda skulle hämta Jesper på dagis då!.. Satt hos mamma och hämtade Jesper och sen gick vi tillbaka till Profoto.. Då var bilderna klara :) Skippade att köpa ramar till eftersom mamma är lite kräsen med sånt :P Nämen, lättare att hon får köpa egna ramar så hon köper nåt hon gillar! Förstoringarna vi beställde var korten vi fotat där tidigare.. Detta på Vanessa



Och Linda förstorade ett kort på Jesper och Maja! Hon har inte fått dom digitalt ännu så har ingen bild :P Men det var ett jättefint kort!! Maja sitter i Jespers famn på det... Efter vi var klar där så gick vi till mamma och väntade in henne! Hon kom hem när vi hade suttit där ett tag! Hon vart så glad över korten :) Mamma frågade om vi ville äta där och det tackar man ju inte nej till :P Ugnspannkaka! Smaskigt...

Efter vi hade ätit for jag, Vanessa, Johan och Stina och köpte hundmat på Lantmanna... Sen släppte Johan av mej och Stina på stan! Vi gick till Dobbins snabbt och sa hej till pappa å sen gick vi och hämtade ut pengar! Sen knatade vi vidare till Folkets hus.. Var ju "Dansens Dag"... Och guuud va duktiga dansare!! Sjuukt bra "street" dansare.. Speciellt 2 stycken.. My och Ida tror jag dom hette! Riktigt duktiga!  Mamma dansade också, dock inte street :P Bugg dansade hon och hon var såå duktig :) "Lilla" kusinen Josefin var också med i en streetgrupp och hon var också bra!! :) Kul med lite folk man vet vem det är när man går på sånt där.. Sjukt kul att se!! Förutom 2 grupper.. En var helt otroligt långtråkig att titta på!! Jag och Stina började fundera om den gruppen hade typ kapat scenen :D Hihi...

Sen gick vi raka vägen hem till mej! Pussade ett gäng på lilla pyran som hade varit hemma med pappa! Att man kan sakna nån efter typ 2½ timme.. Helt otroligt :) Pussades ett gäng på henne.. Sen satt vi bara och chillade.. Kikade en dokumentär på 4:an klockan 23-00.. Sen satt vi vakna och surrade ett tag! Vid typ 00.30 gick vi och la oss...

Vaknade 7 imorse när Vanessa bestämde sej för att kliva upp! :) Var såååå trött... Roligt iaf med lite sällskap på morgonen! Stina hade inte gått till jobbet ännu så hon böt Vanessas blöja medan jag gjorde maten :) Satt och matade henne och hoppades att hon skulle somna om typ direkt... Men inte det! Bajsade och sen efter det har hon surrat på... Somnade om ganska exakt 8.30.. Jag som har ställt väckaren på 9.30 tyckte det kändes lika bra att vara vaken! Hade bara blivit ännu tröttare om jag hade gått och lagt mej den timmen!.. Men nu i skrivande stund (8:52) ångrar jag nästan att jag inte gjorde det för börjar bli aningen trött nu :P

När Johan har vaknat ska vi fara och kika på Bobbys valp :D Ska bli kuul... Undrar om han känner att det är "farmor och farfar" som är på besök? ;P

Aja, ska kika vidare ett tag nu! Kolla mailen om jag fått nå kul från Bloglovin ^^ Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde av lina att vi ska styra upp date nästa vecka också, bara roligt! :) jag är nog upptagen mån-tis. jobbar och ska tatuera mig så men sen är jag fri :)

2011-04-29 @ 18:15:12
URL: http://ninniii.blogg.se/
Postat av: lina

nytt sömnrekord igår, melker sov från 22-05!!! :) Själv sov jag väl från 01-05, att man ALDRIG lär sig!



Ser här ovan att vi styr en dejt efter tisdag! Vad sägs om onsdag då?

2011-04-29 @ 23:14:50
URL: http://nystromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback