Less...

Nu är jag less! Less på det mesta faktiskt... Vill göra nåt vettigt på dagarna och inte bara dröna omkring!! Vara mer social och orka göra allt jag vill göra!..

Ska bli sååå skönt att börja jobba sen! Less på att vara en "hemmafru" som nästan förväntas ska städa, diska, tvätta och sköta om hemmet och det är jag ganska kräkless på! Visst att jag är hemma och inte jobbar, Men då har jag 2 hundar och 1 bebis och det är nästan som ett heltidsjobb...

Sen förväntas det att man jämt ska vara fräsch och orka vara social med alla och man ska alltid vara så positiv till sin lilla bebis.. Visst, Vanessa är snäll för det mesta, Men de senaste 2 dagarna har hon varit såå kinkig på kvällarna! Och det är verkligen inte roligt när man är van att hon är så snäll.. Då börjar man ju direkt fundera vad som är galet nu?!... Och jag är faktiskt positiv till det mesta..

Och den sociala biten.. Ja, Tycker bara det är dålig stil att det är tydliga "vissa vänner betyder mer och det är dom jag helst umgås med".. Aja, Skit samma! Orkar faktiskt inte med såna charader! Dom gångerna jag umgås så umgås jag med folk jag vill vara med och känner att det är folk jag faktiskt vill ha omkring mej! Saknar tiden då man var med kompisar dagligen, Men som det är nu har jag ingen kompis som jag är så nära så att vi umgås vidare ofta.. Förutom Stina då, Men vi umgås inte alltför ofta på hennes jobbveckor osv.. Hon har ju faktiskt en kille som hon måste umgås med emellanåt ;P

Såja, nu har ni fått ett gnäll inlägg av mej ;P Tycker de flesta har gnällt på sistone så jag ville också få ventilera lite ^^ Är inte den som gnäller vanligtvis, Men idag är jag bara så trööööött på allt..

Imorrn ska jag ev fara och fika med Madde och Maria.. dom skulle höra av sej när dom var i Gällivare! Får väl se vilken tid det blir och om jag är pigg och vaken :P Nämen, jag måste ju hinna ut me hundar och sånt också innan jag far på morgonen, Så liite jobbigt att ha planer men inte veta nån exakt tid :D Aja, det blir nog bra... Sen vet jag inte alls vad det blir att göra! Ska kanske gå på Colorama och bestämma mej för vilka tapeter jag vill ha i Vanessas rum så det blir gjort nångång! :) Väntar jag ett tag till kommer jag säkert inte orka ta tag i det.. Är ju så det brukar bli!

Aja, Ska försöka få Vanessa att somna nu och sen ska jag kila ut me hundarna! Sen ska jag kika senaste 90210 och efter det ska jag soova! Eller försöka iaf... GoKväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har oftast tid att vara social egentligen jag och mario :) men vi är ganska sega bara... fastnar lätt hemma länge. vanessa är säkert i en utvecklingsperiod. då brukar dem vara hemska. mario är också mindre glad nu, riktigt arg på sin mamma mest hela tiden faktiskt.

2011-04-27 @ 11:29:55
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback