Förlovning...

Oj har ju helt glömt att uppdatera här... Inte för att det nu var såå många dar sen sist :P Nu har jag ju faktiskt nåt att skriva om :D Jag & Johan har förlovat oss ^^

Kom som en hel överraskning för mej.. Och jag måste säga att det var fruktansvärt roligt, Mest eftersom jag aldrig trodde Johan skulle göra en sån sak! :) Men dom kan överraska en dessa killar ^^ Han hade köpt ring och allt klart! Och helt imponerad blev jag att han hade valt en fiin ring och framför allt en i silver då jag inte gillar guld! :) Har alltid haft alla mina smycken i silver så hade ju sett liite knasigt ut med en guldring :P

Så här gick han till väga...

Jag hade precis duschat och försökte få mej någotsånär i ordning för att vi skulle kika film när jag var redo.. Johan gick in till köket och jag var i vardagsrummet och höll på å smörja in mej! När jag smort mej klart gick jag in till Johan i köket för att säga att jag bara skulle blåsa håret så var jag klar sen!...  (Jag trodde han stod där och tog bort middagen)... Kom in dit och Johan sa direkt "Fan va du är nyfiken och ska alltid komma och kolla vad man gör".. Jag tror inte jag sa nåt utan jag bara log och gick därifrån och mumlade på vägen ut att jag snart var klar! :)

Gick in till sovrummet och klädde på mej och kammade håret när Johan mitt i allt ropar att jag ska komma.. Jaggick dit och när jag kommer in så ser jag 2 champagneglas och en jättefin röd liten ask på bordet! Tror ni jag vart paff?! :D En sån sak hade jag aldrig trott han skulle göra!.. Öppnade asken och min enda tanke tror jag var "Snälla, var en fin ring" :) För hade ju varit ganska jobbigt om man ej hade gillat den :) Sen sa Johan "Vill du förlova dej med mej".. Jag som är känslig som Lille Skutt nuförtiden sa ju såklart ja och sen kom det nån tår ^^ Men tror det är en ganska normal rektion på en sån överraskning! :) Torkade tårarna och sen prövade jag ringen.. Den satt rätt bra och jag tyckte den var jättefin!! Vet inte om den är för stor eller om den är bra.. Ibland känns den snäv och ibland känns den stor.. Aja, ska fara till smyckesaffären och lämna in dom för gravyr nästa vecka så då ska jag fråga "hur en ring ska sitta" :)

Nä, nu somnade min tös här på golvet så jag ska faktiskt försöka få sova lite till! Tjings

Kommentarer
Postat av: tessi

jo dom kan överraska en hux flux.. Och vad glad man blir när de väl händer:)

2011-04-23 @ 08:38:48
Postat av: Tilda

Stort jätte grattis till eran förlovning ! :)

2011-04-23 @ 08:40:20
URL: http://ElinMatilda.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Vilken överraskning, får man ju inte varje dag! ;) Stort grattis till er! :)

2011-04-23 @ 09:06:00
URL: http://kars.blogg.se/
Postat av: sussie

Woow, ja ibland så kan karlarna förvåna oss.. Men grattis igen!

2011-04-23 @ 13:33:10
URL: http://www.sussiestjerneby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback