Bildbomb!

Här kommer en massa bilder... Först ut är en bild på systersonen Jesper som kom förbi för några dagar sen för att busa med Texas! :)



Sen kommer en cool bild på Vanessa i vaggan.. Ibland funderar man hur bebisar kan sova i vissa positioner :P



På bra humör på skötbordet..







Trött!! Nyss ätit och somnade såå skönt...







Ett kort på Bobby...



Vanessa när vi är på väg ut på stan...





Satte Vanessa på golvet på fällen.. Hundarna gick direkt dit och nosade och la sej breve henne! Såg lite gulligt ut ^^ Man märker på Vanessa också att hon blir mer och mer intresserad av dom.. Tittar ofta på dom när dom är i närheten!









2 kort när hon ligger på soffan... Ena såg hon helt chockad ut på :D





Har börjat skriva en sån där "babybok"... Framsidan var lite trist så piffade till den lite.. Och "sidan" var helt vit.. Så dit köpte jag också lite dekorationer :)





Vaknade vid 7 imorse.. Gav Vanessa mat och gick och la mej igen! Såå skönt.. Johan vaknade vid 10 och ganska exakt då vaknade Vanessa så han tog henne så jag fick sova vidare! Han väckte mej vid halv 12 och frågade om jag skulle med på stan! Hoppade upp och i kläderna så for vi.. När vi var på väg såg jag att svärmor hade skickat ett sms "Ska vi gå ut och äta lunch".. Så vi stämde träff med henne på Alla Tiders! Åt varsin Toast och sen gick vi på ICA en sväng eftersom Johan skulle handla mat till jobbet.. Sen gick vi en snabbis på Apoteket... Sen bar det av hemåt eftersom pigan skulle ha mat och jag hade massa samtal att ringa!

Kom hem och gjorde iordning mat åt pigan.. Johan matade henne och jag ringde runt.. Först till Skatteverket om min deklaration, Sen om dagisplats och sen till TOP.. Från de 2 första skulle jag få hemskickat nå papper och han på TOP skulle vidarebefodra mitt ärende... Sköönt att ha det bortgjort! Hatar att ha massa saker som måste göras! Sen vid 14.30 for Johan på jobbet..

Jag fick lite långtråkigt och kändes inge roligt att sitta inne i det fina vädret så jag gick ut en sväng till.. Först in på jobbet där jag sa vilka veckor jag vill ha semester.. Sen gick jag på Pennstället och köpte lite smågrejjer! Efter det gick jag in på pappas affär och scannade in en bild och skrev ut 4 likadana! (Till min babybok jag håller på med.. Fanns bara 1 "bildsida" och jag ville ha några till)... Sen begav jag mej hemåt!

Vart just liiite irriterad när jag kom innanför dörren och precis hade klätt av oss... DÅ kom jag på att jag skulle köpa ersättning... *suck* Aja, Var ju bara klä på oss och gå på affären! Det var ju ganska snabbt gjort eftersom man bor så nära.. Men det kändes jobbigt ändå :P Har bara suttit hemma sen dess.. Busat med bebis, Varit ute me hundarna, Ätit middag, Hållt på och pyssla med boken osv osv...

Imorrn på morgonen ska jag med Johanna och Kevin på Öppen Lek!.. Känns kul då jag och Johanna inte direkt brukar umgås värst mycket ^^ Vanessa är lite snuvig ännu men känns som att hon verkligen inte kan smitta nå mer!!! Och när hon är så liten så är hon ju bara i min famn typ så hon kan ju inte direkt gå och nysa på nån annan unge och smitta ner den :) Fattar inte varför hon är så snuvig ännu... Hon är inte alls slö eller har feber eller nåt... Bara näsan som är täppt! Aja, Det släpper säkert snart...Sen när vi har vart där ska jag möta upp Jenny för en fika.. Ska bli trevligt eftersom det var ett tag sen vi sågs :)

Gav pigan pure i förrgår för första gången.. Har prövat 1 gång tidigare men då fick hon inte alls i sej nåt och visade inget intresse :P









Aja, Jag ska avrunda nu... Kanske gör sej lite kvällsfika och sen kryper ner under täcket... Vanessa åt sista målet just efter 21 så hon lär ju vakna inatt och vela ha mat...

Tjings!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäklar vilket inlägg!:) hur går de me purén? fattar hon alls vad hon ska göra? :)

2011-04-12 @ 18:24:14
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback