3 inlägg..

3 inlägg på samma dag.. Tecken på att man har tråkigt eller ovanligt stor blogglust? ;P

Inte gjort så mycket sen jag skrev sist.. När Johan kom hem hade han med sej pizza.. Jag visste inte vad dom hade för pizzor på Tropicana så sa bara till Johan att han skulle köpa nåt jag gillade :P Vart glad när han kom hem med en pizza med ananas, champinjoner och räkor på :) *mums* Åt den framför tv:n medan vi kikade 1 avsnitt av "No ordinary Family", 1 avsnitt "Vampire Diarys" och 1 avsnitt "Lost Girl"...

Johan somnade när vi kikade Lost Girl men jag kikade ändå klart den.. Rikigt bra serie måste jag säga! Jag sa först "Usch, inte is vi börja kolla en till serie, Vi ser ju nog många".. Såg första avsnittet och tyckte vi skulle fortsätta ^^

Sen efter det har jag suttit och slösurfat.. Tänkte läsa lite bloggar men de flesta är som vanligt i bloggtorka! :/ För en stund sen var jag ut med hundarna och Johan matade Vanessa! När jag kom in satte jag mej i soffan med en kopp varm choklad.... Trodde inte Vanessa var vidare trött men satte henne i vaggan ändå när hon hade ätit klart.. Och nu har hon visst somnat :) Så ska faktiskt gå och lägga mej nu och hoppas hon sover lääänge :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

de är ju kul att nån bloggar iaf :) man har ju inget att läsa tycker jag!:)

2011-04-11 @ 10:09:01
URL: http://ninniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback