Yey!!!

Idag efter jobbet var jag och skrev kontraktet och fick nycklarna! :D Så nu får vi flytta in när vi vill... Jag har "packat" lite idag.. Eller rättare sagt "förberett inför packningen".. Rensat alla skåp och lådor i köket.. Usch va man samlar på sej brev och sånt skit genom tiderna :) Gick igenom alla mina papper direkt och Johans papper ligger på köksbordet.. Dom får han själv kika igenom så jag inte råkar kasta nåt som ska vara kvar!

Tänkte börja sätta ner lite i kartonger också men kände att jag behövde vila lite! så gjorde mej 2 mackor och en kopp varm choklad och satte mej framför tv:n!

Såg lite roligt ut när jag rensade i ett skåp.. Fick ett sms så gick ut i hallen för att hämta mobilen.. När jag kommer tillbaka hittar jag Bobby i skåpet :P



Sötis :) Men liite jobbigt att strosa omrking och rensa saker med 2 hundar breve fötterna hela tiden :P Var såå nära att jag slängde in dom i buren så jag fick hålla på ifred :P

Hittade massa roligt i en liten "låda" jag gjort själv på slöjden.. Massa bilder bland annat! Var som en liten "kärlekslåda" :P Man ska väl aldrig skylta med sitt förflutna när man helt klart gått vidare men jag hade inte hjärta att slänga allt utan att få ta en bild först :) Så håll till godo.. Översta bilden är några kort på mitt X Robert.. och en lapp han skrev och la i ett cigarettpaket en dag när han skulle fara iväg på morgonen! Att man har sparat sånt är ju helt otroligt! Är ju typ 12 år sen eller nåt...



Sen kommer det en bild på 3 kort jag har fått av mitt X Johan när jag har fyllt år.. Han skickade alltid blombud eftersom han var borta myycket under vår tid tillsammans... Lumpen, Borta och jobbade mm.



Vissa människor är såå hemlighetsfulla med sitt förflutna när dom skaffar sej en "ny" kille/tjej.. Jag tycker bara det känns löjligt.. Johan vet ju att jag har haft killar före han så varför ska jag "hålla det hemligt"! Då känns det mer som att känslorna för den andra personen ännu är kvar eller nåt liknande! Och vad säger att man hade varit den personen man är idag om det inte var för ens förflutna?!

Vart bara mest förvånad när jag hittade min "lilla låda" med massa saker från när man var liten :) Efter fotningen slängds allt i papperskorgen då jag inte tyckte det behövdes sparas nå mer! Var ju en hel evighet sen känns det som!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback