Vecka 27...

Nu känns det som att veckorna går undan.. "Redan" i vecka 27!! :)



Magen växer och snart kommer jag väl inte kunna ha på mej nå kläder alls känns det som.. Inga byxor kommer jag i. .eller kommer i gör jag väl, Men dom blir liiiite för snäva över magen :P Så blir mjuka leggings som gäller! Och då måste man ju ha långa tröjor till.. Nu när magen blivit större så blir ju alla tröjor kortare.. Aja har några stycken jag ännu kan använda så.. Går nog bra ett tag till med min garderob :)

Somnade direkt jag la mej igår och vaknade imorse ganska pigg.. Eller ja, När väckaren ringde trodde jag det var ett sms men :P

Jobb 8.45 sen blir det vovvebus med Madde och hennes 2 tjejer :) ska bli såå roligt att se hur Texas reagerar på syster Titti :) Bobby lär då busa på med både Nova och Titti utan problem.. Är min "lite" skälligare vovve jag vill se reaktionen på.. Men dom borde väl känna igen varandra när dom har spenderat deras första 8 veckor i livet med varandra?! :)

Aja ska kika vidare ett tag nu och sen ska jag bege mej till bussen! På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback